Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیهات با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر عضو بسیج جامعه پزشکی استان هستند، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس گروه جهادی قائم آل محمد (ص) به منطقه گلوباغ بخش دُرح اعزام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «هاشم هیهات» امروز (2 مهر) در حاشیه مراسم افتتاح کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رازی اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی از سال84 فعالیت خود را در استان آغاز کرده است و در حال حاضر 2 هزار و 200 نفر عضو بسیج جامعه پزشکی استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌ جنوبی گفت: تاکنون خدمات بسیاری از جمله برپایی بیمارستان صحرایی، اعزام گروهای جهادی به مناطق محروم و ارجاع بیماران نیازمند ارائه داده است.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 4 گروه جهادی تخصصی دندان‌پزشکی در قالب 80 نفر به مناطق زیرکوه، سرایان، سربیشه و نهبندان اعزام شدند، افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس گروه جهادی قائم آل محمد (ص) به منطقه گلوباغ، علی هدیه بالا و پایین و بیشه بخش دُرح  اعزام شدند و خدماتی در زمینه دندانپزشکی شامل ترمیم، کشیدن، دندان مصنوعی، عصب کشی و جرم گیری ارایه کردند.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه از این گروه جهادی حدود 450 نفر خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کردند، افزود: در این راستا بالغ بر 150 دندان مصنوعی قالب گیری شده است که ساخت آن در حال انجام است.

 

هیهات با بیان اینکه تیم های جهادی پزشکی به صورت ماهانه در راستای اجرای طرح شهید رهنمون به مناطق محروم استان اعزام می شوند، افزود: این تیم های جهادی خدمات مختلف پزشکی از قبیل ویزیت رایگان عمومی و تخصصی، دندانپزشکی، غربالگری فشارخون و قند خون، مشاوره روانشناسی و تغذیه سالم، خدمات آموزشی طب سنتی، خدمات مشاوره ای مامایی و زنان، توزیع بسته های بهداشتی و سایر خدمات را ارایه می دهند.

 

وی ادامه داد: اعزام گروه‌های پزشکی و افتتاح کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رازی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌ جنوبی در پایان گفت: به مناسبت هفته بسیج در سال جاری بیمارستان صحرایی در شهرستان زیرکوه برپا می شود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان همدان دفاع مقدس اربعین حسینی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد دوران دفاع مقدس گراميداشت هفته دفاع مقدس خدمات دندانپزشکی اعزام گروه جهادی بیمارستان صحرایی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند