Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:13:42 GMT

شکایت در استقلال بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۳۲۱۱

شکایت در استقلال بالا گرفت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصاحبه‌های اخیر میان علی خطیر معاون مستعفی باشگاه استقلال و وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران باعث شده تا بازیکن آبی پوشان در اقدامی شکایت خود را علیه خطیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: حمله شدید معاون مستعفی استقلال به وریا غفوری

با این وجود گویا معاون مستعفی هم از این شکایت استقبال کرده و در اظهار نظری گفته است: برای شکایت رئیس باند شل‌ها لحظه شماری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قول من بنویسید غفوری در دادگاه می‌بینمت و مدارک و اطلاعات دیگری که درباره اتفاقات رخ داده در این مدت در باشگاه دارم را هم همان جا ارائه خواهم کرد.

به هر ترتیب بازیکن استقلال علیه معاون مستعفی باشگاه شکایت خود را به مراجع ذی صلاح ارائه می‌دهد تا رای لازم بری این پرونده از سوی مقامات اتخاذ شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رودیگر از روزنامه‌نگار آلمانی به خاطر افترا

مدافع تیم ملی فوتبال آلمان بابت افترا و توهین از یک روزنامه‌نگار آلمانی شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو رودیگر که در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال آلمان به سر می‌برد و امشب (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه باید به مصاف هلند بروند، در تاریخ 11 مارس عکسی از خود روی سجاده نماز منتشر کرد که در آن انگشت اشاره دست راستش را به سمت آسمان گرفته و فردا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفته بود.

براساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»؛ روز یکشنبه یولیان رایشلت روزنامه‌نگار روزنامه «فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ» در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «X» (توئیتر سابق) نوشت که ژست رودیگر در تصویری که منتشر کرده، «سلام اسلام‌گرایان» بوده و اداره فدرال حفاظت از قانون اساسی، این ژست را «انگشت داعش» می‌نامد و انگشت اشاره را نشانه بارز اسلام‌گرایی می‌داند.

روز گذشته (دوشنبه) رودیگر و اتحادیه فوتبال آلمان به این موضوع واکنش نشان دادند. مدافع رئال مادرید و تیم ملی فوتبال آلمان شکایت کیفری علیه رایشلت به دلیل توهین، افترا و ایجاد فتنه به دادستانی عمومی برلین ارائه کرد. اتحادیه فوتبال آلمان همچنین شکایتی را علیه این روزنامه‌نگار تنظیم کرد و پست توئیتری رایشلت را به‌عنوان «سخنان مشوق نفرت‌انگیزی» به دادستانی عمومی گزارش کرد.

پیروزی آلمان مقابل فرانسه در نبردی دوستانه

وزارت کشور آلمان پس از تماس با رودیگر تأکید کرد که انگشت توحید باید به‌عنوان اعتراف به ایمان تلقی شود و بنابراین از نظر امنیت عمومی در رده «بدون مشکل» طبقه‌بندی می‌شود. این صرف‌نظر از این واقعیت است که گروه‌های اسلام‌گرا از این نماد برای اهداف خود سوء‌استفاده می‌کنند.

رویگر 31 ساله در برتری 2 بر صفر شنبه شب آلمان مقابل فرانسه در دیداری دوستانه، 90 دقیقه در ترکیب مانشافت بود و به این تیم برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش کمک کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • شکایت رودیگر از روزنامه‌نگار آلمانی به خاطر افترا
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد