Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین اوجاقی، سرمربی تیم‌ملی ووشو ایران درباره میزان آمادگی تیمش پیش از حضور در مسابقات جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تا به امروز پنج مرحله اردو را در تهران و شهرستان‌های مختلف کشور پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر نیز در اردو ششم هستیم. تیم هنوز به اوج آمادگی خود نرسیده ولی قطعا در دو مرحله پایانی قطعا تلاش خواهیم کرد به آمادگی لازم برسیم تا با اطمینان کامل در مسابقات جهانی حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های خارجی توضیح داد: قطعا برگزاری مسابقات تدارکاتی و اردوهای مشترک برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیم کمک می‌کند. در این مدت ما در اردوی سوم‌مان که به میزبانی سمنان برگزار شد با کشور لبنان اردوی مشترک داشتیم همچنین در اردوی پنجم‌ نیز با کشور کرواسی اردوهای آمادگی را ادامه دادیم. برای ششمین مرحله نیز تیم‌ ارمنستان که در آن قهرمانان اروپا و جوانان جهان حضور دارند به تهران آمده و قرار است ۱۰ روز اردوی مشترک داشته باشیم و چند بازی تدارکاتی و در پایان نیز اردوی هفتم متصل به اعزام خواهد بود.

اوجاقی در پایان در مورد تاثیر کادر‌ فنی کاملا ایرانی در دو بخش آقایان و بانوان گفت: ما از سال ۲۰۱۱ به بعد در بخش آقایان و در رشته ساندا همیشه مربی ایرانی داشتیم. امسال خوشبختانه فدراسیون به این نتیجه رسید که در بخش مربی به خودکفایی رسیدیم و قرار است برای اولین بار با کادر‌فنی  کاملا ایرانی به مسابقات برویم. به نظرم مربی‌های داخلی ما از نظر علمی و تجربی به کفایت لازم رسیدن هرچند که همیشه باید به روز باشند ولی اتفاق خوبی است امیدوارم نتایج‌مان هم مطلوب باشد.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارمنستان بازی تیم ملی جهان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

هفتمین دوره اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی به میزبانی بندر انزلی تا ۳۰ فروردین ماه برگزار می‌شود.

در این اردو که متشکل از ۲۱ بازیکن از سراسر کشور در حال برگزاری است، المیرا پوپاش، زیبا یحیوی، فائزه پشتدار و نازنین امیدی ۴ ورزشکار گیلانی و مینا حسنی به عنوان مربی از گیلان حضور دارند.

تیم ملی هاکی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را دارد خود را برای در مسابقات قهرمانی آسیا (به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه) و انتخابی جام جهانی آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور