Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه امروز مورد تهاجم اقتصادی دشمن قرار گرفته‌ایم، گفت: متاسفانه اثرات این حمله اقتصادی دهک‌های پایین جامعه را بیشتر تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حسین فلاح نژاد در نشست هماهنگی کاریابی‌های استان البرز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های رزمندگان و شهدا و ایثارگران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گفت: دفاع مقدس عامل تثبیت انقلاب اسلامی بود و به ما یاد داد بهترین گزینه در مقابل دشمن مقاومت است و این دفاع مقدس همچنین الگوی مبارزه آزادی‌خواهان و ملت‌های مسلمان تحت ظلم جهان در مقابل استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه دفاع مقدس جنبه دیگری به خود گرفته است و ما همچنان به نوعی دیگر مورد تهاجم قرار گرفته‌ایم و آن تهاجم از نوع اقتصادی از سوی دشمنان است و در این نوع از تهاجم نیز نیازمند سربازانی با رویکرد جهادی و دانش و ابزار متفاوت هستیم و متاسفانه اثرات این حمله اقتصادی دهک‌های پایین جامعه را بیشتر تحت الشعاع قرار داده است.

سرپرست اداره کل با اشاره به اینکه یکی از بحث‌ها و رویکردهای مهم وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی حوزه اشتغال است و در این موضوع کاریابی‌ها نیز جایگاه ویژه‌ای دارند خاطرنشان کرد: از مهمترین شرکای اجتماعی این اداره کل در بخش اشتغال کاریابی‌ها هستند و از بازوان توانمند ما در پیشبرد اهداف وزارت متبوع در حوزه اشتغال هستند.

وی همچنین با اشاره به طرح‌های در حال پیگیری استان در بخش اشتغال و نقش کاریابی‌ها در اجرای این طرح‌ها گفت: موضوع تسهیلات تبصره ۱۸ در حفظ اشتغال و طرح مشوق‌های بیمه‌ای وکارورزی از سوی اداره کل در استان در حال پیگیری است ودر این راستا تعامل کاریابی‌ها با مدیریت اشتغال اداره کل استان و توجه مدیران این مراکز در اجرای این طرح‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی با تاکید بر این مطلب که نظارت بر فعالیت کاریابی‌ها از وظایف اداره کل تعاون،کار وفاه اجتماعی است افزود: از کاریابی‌ها انتظار می‌رود که در فعالیت‌های خود همواره با حوزه اشتغال وهدایت نیروی کار اداره کل همکاری و تعامل مناسب داشته باشند و به آنچه قانونگذار در حوزه فعالیت این مراکز تعیین کرده عمل نمایند و نسبت به ثبت آمار کارجویان در سامانه سابک و ارسال گزارش‌هایی که در این خصوص از آنان خواسته می‌شود همکاری لازم را بنمایند و در این راستا اداره کل نیز بر فعالیت کاریابی ونقاط ضعف و قوت این مراکز نظارت خواهد داشت و کاریابی‌های موفق معرفی خواهند شد و در صورت مشاهده مواردی تذکرات لازم در جهت بهبود فعالیت کاریابی توسط مدیریت اشتغال داده خواهد شد.

فلاح نژاد با تاکید بر اهمیت فعالیت انجمن صنفی کاریابی‌های استان گفت: از آنجایی که انجمن صنفی جدید کاریابی‌های استان البرز از افراد متخصص  و توسط خود کاریابی‌ها در انتخاباتی که انجام شد برگزیده شده‌اند  و نقش مهمی نیز این انجمن در انجمن صنفی کشور دارد؛ مراکز کاریابی البرز نیز باید ضمن عضویت ومشارکت در فعالیت‌های انجمن صنفی تعامل خوبی با آن داشته باشند  و به عنوان شرکای اجتماعی اداره کل تعاون کار استان البرز انتظار می‌رود در روند خدمات دهی خود بر مدار قانون حرکت نمایند تا با هم افزایی مناسب به نتایج مشترک وموثر دست یابیم.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پایان اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که کاریابی‌های غیردولتی تقویت و توانمند شوند و بنا را بر تعامل و همکاری با انجمن‌های صنفی، کاریابی‌ها گذاشته‌ایم و سعی داریم آن چیزی که خواسته صنفی کاریابی‌ها است نیز با پیگیری های لازم وقانونی محقق کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حامد گنجعلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدید‌های نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.
وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی مهروموم و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است .

دیگر خبرها

  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم