Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات را با ۱۳۹ رای موافق، ۲۶ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع از ۲۱۴ نماینده حاضر تصویب کردند.

در موضوع این استفساریه آمده است: «آیا اماکن عمومی مذکور در تبصره ۱ ماده ۱۳ قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات شامل قهوه‌خانه‌های سنتی و اتاق‌های استعمال دخانیات مستقر در فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری نیز می‌باشد؟»

در پاسخ بیان شده است: «خیر، فقط موارد مذکور در استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات نمی‌باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تبصره ۱ ماده ۱۳ قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، «مصرف دخانیات در اماکن عمومی یا وسایل نقلیه عمومی، موجب حکم به جزای نقدی از ۵۰ هزار ریال تا یکصد هزار ریال است».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرودگاه قانون مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های فضای سبز شهر یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد سعید کاشفی با اشاره به بازدید های دوره ای و نظرات مشاور گیاه پزشکی سازمان و توصیه های ارائه شده در خصوص نوع مبارزه با آفات و بیماری های گیاهان، از برنامه سازمان برای سم پاشی درختان سطح شهر در کنترل و مبارزه با آفات گیاهی با رویکرد بهره گیری از سموم شیمیایی بر پایه گیاهی و زیست پذیر خبر داد.

وی رسالت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در خصوص نگهداری فضای سبز را بهره گیری از علم روز در استفاده از تجهیزات و سموم شیمیایی عنوان کرد و افزود: در این خصوص سازمان به صورت جدی هدفگذاری و برنامه دارد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: در بازه زمانی ۱۴ فروردین ماه لغایت پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ به صورت دوره ای سمپاشی از ساعت ۲۴ لغایت ۵ صبح در مسیرهای تعیین شده در حال انجام است، همچنین به صورت موضعی در سطح شهر و با هدف کنترل آفات موضعی سمپاشی نیز در ساعات خنک روز صورت خواهد پذیرفت.

کاشفی از شهروندان درخواست کرد در دوره سم پاشی درختان، همکاری لازم را با عوامل سازمان داشته باشند و حتی الامکان خودرو شخصی خود را در مسیرهای اعلام شده قرار ندهند و همچنین از قرار دادن مواد غذایی در بالکن در طول این مدت بپرهیزند و درب و پنجره های مشرف به منازل خود را در طول این دوره بسته نگه بدارند.

وی در پایان تصریح کرد: چنانچه شهروندان در معابر عمومی شهری، درختی را دچار آفت زدگی یا بیماری مشاهده کردند، موقعیت محل را به سامانه ارتباط مردمی شهرداری یزد به شماره ۱۳۷ گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های فضای سبز شهر یزد
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب
  • کشاورزان متناوب علف‌کش‌ مصرف کنند
  • استان مرکزی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری خوبی برخوردار است
  • محدودیت زمانی آیین‌نامه جابجایی معلمان حق‌التدریس و سوادآموزی باطل شد
  • راهنمای جامع طراحی داخلی به کمک شرکت معماری
  • قاچاقچی سوخت در آبادان محکوم به جزای نقدی شد
  • کتاب مهندسی «مرجع جامع کنترل»، در سیستم حمل و نقل چاپ و راهی بازار نشر شد