Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:00:23 GMT

کشف اشیای عتیقه در زنجان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۳۶۲۷

کشف اشیای عتیقه در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان، از شناسایی و دستگیری قاچاقچی اشیای عتیقه در شهرستان ایجرود خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای اشیای عتیقه در شهرستان ایجرود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یک قاچاقچی حرفه‌ای اشیای عتیقه را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافل‌گیرانه متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفی‌گاه متهم، 12 قطعه ظروف سفالی و سنگی و یک جلد تورات را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بنا به اعلام کارشناسان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، قدمت اشیا مربوط به دوران تیموریان است، گفت: کارشناسان همچنین ارزش اقلام مکشوفه را 50 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تمدن و هویت هر ملتی ریشه در میراث‌فرهنگی آن دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با هرگونه قاچاق آثار باستانی مقابله و از میراث گران‌بهای ملت ایران حفاظت و حراست می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان نیروی انتظامی اشیای عتیقه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این روز اجرا خواهد شد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعلی بیرانوند؛ فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان بیان کرد: برای روز ارتش برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده که اهم این برنامه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه، غبارروبی مزار شهداست.

وی از تجدید میثاق دوباره با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در همین راستا دیداری با نماینده ولی فقیه برگزار و انجام شده که هدف ما از این کار تجدید بیعت دوباره با رهبری است.

فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی هم خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این دهه اجرا خواهد شد. انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی بین نیروهای مسلح استان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار