Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:28:39 GMT

پس از گواردیولا، کلوپ نیز جانشینش را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۳۷۷۷

پس از گواردیولا، کلوپ نیز جانشینش را مشخص کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در گفتگو با فورفورتو می‌گوید تمایل دارد بعد از خداحافظی با لیورپول، استیون جرارد به جای او سکان هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و موفق لیورپول می‌گوید مایل است وقتی در نهایت از لیورپول جدا می‌شود استیون جرارد کاپیتان سابق و اسطوره این تیم به جای او سکان هدایت مرسی‌سایدی‌ها را به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ می‌گوید برای آماده شدن هر چه بهتر جرارد که در حال حاضر سرمربی تیم اسکاتلندی رنجرز است، هر کمکی از دستش ساخته باشد انجام خواهد داد.

 

 

قرارداد فعلی کلوپ با لیورپول تا سال 2022 مهلت دارد. اخیرا صحبتهایی درباره تمایل لیورپول به تمدید قراردادش با کلوپ مطرح شده بود ولی سرمربی آلمانی از ورود به مذاکرات با باشگاه در این مورد خودداری کرده و گفته بود ترجیح می‌دهد تمرکز خود را به صورت کامل بر زمان حال و کسب موفقیت برای تیمش معطوف کند.

 

کلوپ حالا در مصاحبه با فورفورتو می‌گوید زمانی که لیورپول را یا به میل خود یا به ناچار ترک می‌کند تمایل دارد سکان هدایت تیم را به دست استیون جرارد اسطوره قرمزها بسپارد.

 

کلوپ در این باره گفت:" کنی داگلیش و استیو جرارد هر دو از روز اول حمایت من را داشته‌اند. اگر لیورپول من را همین فردا اخراج کند ممکن است داگلیش گزینه اول‌شان برای جانشینی من باشد ولی به احتمال زیاد آنها جرارد را از گلاسکو فراخوانی می‌کنند و سرمربی‌گری را به او می‌دهند".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" اگر از من بپرسید که چه کسی باید بعد از من سرمربی لیورپول شود جوابم استیون جرارد است. من هر جا بتوانم به او کمک می‌کنم. وقتی کسی می‌آید و شغل شما را می‌گیرد موضوع این نیست که آنها آدمهای بدی بوده‌اند که شغل شما را گرفته‌اند، واقعیت این است که شما به اندازه کافی خوب نبوده‌اید".

 

 

استیون جرارد یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول گلاسکو رنجرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استیون جرارد یورگن کلوپ سرمربی لیورپول گلاسکو رنجرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شایعات انتقال آرنه اسلات به لیورپول و جانشین این مربی پس از پایان همکاری یورگن کلوپ با لیورپول، پررنگ‌ شده است.

گفته می‌شود سرمربی فاینورد با مدیران لیورپول‌ که به دنبال جانشینی برای یورگن کلوپ هستند، مذاکره کرده است.

فرانک دی بوئر، مربی سابق تیم ملی هلند، درباره این پیشنهاد گفت:"این همکاری فوق العاده خواهد بود. البته این اتفاق برای مربیان هلندی، به خصوص برای اسلات، خیلی قابل توجه خواهد بود."

سرمربی سابق تیم ملی با تمجید از آرنه اسلات ادامه داد:"او خیلی خوب کار کرده است. اسلات نشان داده که می‌تواند یک تیم بسازد."

سیم دی یونگ نیز در استودیو ویاپلی از انتقال آرنه اسلات به لیورپول استقبال کرد:"فکر می‌کنم فاینورد و لیورپول هنوز تا حدودی مانند هم هستند. فاینورد کمی شبیه لیورپول هلند است و لیورپول فاینورد انگلیس است. این تصمیم انتقال خوبی خواهد بود. امیدواریم که تن‌هاخ نیز در یونایتد بماند و سپس دو مربی هلندی را مقابل یکدیگر ببینیم."

دیگر خبرها

  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ