Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اهمیت و ضرورت بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: بزرگداشت و تجلیل از هفته دفاع مقدس به‌منظور مانایی و جاودانگی خاطره زیبا و حماسی دوران دفاع مقدس است همان‌گونه که راز ماندگاری عاشورا و کربلا برپایی همه‌ساله این مراسم در همه عصرها توسط همه نسل‌ها بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اهمیت و ضرورت بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: بزرگداشت و تجلیل از هفته دفاع مقدس  به‌منظور مانایی و جاودانگی خاطره زیبا و حماسی دوران دفاع مقدس است همان‌گونه که راز ماندگاری عاشورا و کربلا  برپایی همه‌ساله این مراسم در همه عصرها توسط همه نسل‌ها بوده است و دفاع مقدس نیز باید از رهگذر هفته دفاع مقدس مانایی پیدا کند چراکه تمام ارزش‌های انقلاب  وبرتری های جهاد دفاع مقدس برگرفته از قیام عاشورا و نهضت کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مقاومت شاه‌کلید فتح قله سعادت است

وی بابیان این‌که مقاومت شاه‌کلید فتح قله سعادت، عزت و ارزش‌های والای انسانیت است ادامه داد: قطعاً رسیدن به اوج قله عزت جز با مقابله با مظاهر ذلت امکان‌پذیر نیست بنابراین راهکار رسیدن به مقصد برتر  این است که در برابر جبهه کفر و نفاق و مظاهر الحاد و ستم دست تسلیم بالا نبریم؛ بلکه با صبوری  و تحمل مشکلات  در برابر اراده ننگین شیطان‌صفتان بایستیم و اراده خود را بر آن‌ها غالب کنیم.

امام‌جمعه ابرکوه با یادآوری این‌که پیام اصلی درس مقاومت این است جنگ امروز، جنگ اراده‌ها است تصریح کرد:  اراده حق و باطل در حال جنگ هستند و این جنگ استمرار جنگ‌های گذشته است اما تمایز و تفاوتی که با گذشته دارد این است که جبهه و اردوگاه حق در برابر انگیزه‌های شیطانی و باطل مقاومت می‌کند به عبارتی همه سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کند.

کشور به طور همزمان درگیر جنگ همه جانبه است

حسینی با بیان این که دفاع مقدس به عنوان نمونه موفق گفتمان مقاومت شناخته می شود، اظهار داشت:  در دوران دفاع مقدس  کشور بیشتر درگیر تقابل نظامی بود  و مقاومت در جبهه نظامی تیتر اهداف و برنامه‌های بود اما در شرایط فعلی در ابعاد مختلف در حال جنگ هستیم به‌طوری‌که در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی فضای مجازی و .... به‌طور هم‌زمان موردتهاجم دشمن قرارگرفته‌ایم و  این موضوع کاملاً مشهود و بارز است.

جنگ اقتصادی برجسته‌ترین جنگ امروز کشور/ کارگران سنگر داران دفاع اقتصادی هستند

وی با تاکید بر ضرورت مقاومت در همه ابعاد افزود: جنگ اقتصادی برجسته‌ترین جنگی که امروز در صدر اخبار و رسانه‌ها قرار دارد و دشمن در این جنگ با فشار، تحریم و مشکل تراشی‌های ظالمانه اقتصادی علیه ملت و کشور ایران اقدام می‌کند  اما باید توجه داشت که لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی نیز مقاومت است چراکه مقاومت بزرگ ملت ایران نشان داده که به‌راستی در این جبهه موفق به شکست دشمن شده است.

امام‌جمعه ابرکوه بابیان این‌که کارگران، امروز سنگر داران دفاع اقتصادی هستند تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ضرورت دیدم که از کارخانه‌ها تولیدی و صنایع داخلی بازدید داشته باشیم زیرا در جنگ اقتصادی امروز کارگران در جبهه‌های اقتصادی مدافعین سرسخت ارزش‌های ملی کشور هستند.

حسینی تأکید کرد: کارگران، کارفرمایان دولت و ملت همه باید در قبال تحریم‌ها، فشارها و حرکت‌های ظالمانه دشمن با صبر و مقاومت و بااراده‌ای پولادین تقابل داشته باشیم و سعی کنیم حقانیت خود را به جهانیان ثابت کنیم  همان‌گونه که نتیجه مقاومت ما در عرصه‌های مختلف عقب‌نشینی پیاپی و ناکامی دشمنان را تاکنون به دنبال داشته است و ما معتقدیم بعد از هر سختی آسانی است ازاین‌رو باید سختی‌ها را تحمل‌کنیم تا به اوج عزت، سربلندی  و آسایش ملت برسیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی