Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری پلدختر با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان هنوز مشکل دارند گفت: مسئولان اداره ورزش اعتبارت بیشتری جذب کنند تا قبل از فصل بارش‌ها قسمتی از مشکلات را برطرف کنیم. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، علی سیف ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه مدیران شهرستان در جلسات شرکت یا نماینده خود را کتبا به فرمانداری اعلام کنند اظهار داشت:دو نوع مبارزه با مواد مخدر وجود دارد که یک نوع آن مبارزه مستقیم  و نوع دیگر فرهنگ‌سازی است که در مبارزه مستقیم برخورد فیزیکی  انجام می‌گیرد ولی چیزی که ما به دنبال آن هستیم بحث اجتماعی و فرهنگی است که دستگاه‌ها در این حوزه باید فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از دستگاه‌های پلدختر به دنبال گزارشات روتین هستند و اینکه بگویند این مصوبات را در جلسات داشتیم، سوال این است که آیا این مصوبات کاربردی هستند و قابلیت اجرایی دارند؟ باید اقداماتی در سطح شهرستان مصوب شود که قابلیت اجرایی داشته باشد و یا با پیگیری استانی بتوان آنها را اجرا کرد در غیر ابن صورت صرف وقت و هزینه است.

700 میلیارد تومان پروژه سیل در لرستان کلنگ‌زنی شد24 مدرسه در مناطق سیل‌زده گلستان ساخته می‌شودتوزیع 2000 بسته آموزشی در مناطق سیل‌زده گلستان از سوی توانیر

سرپرست فرمانداری پلدختر با اشاره به اینکه اوقات فراغت را ما فقط خاص فصل تابستان می‌دانیم و بعد از آن را رها می‌کنیم عنوان کرد: یکی از راهکارهای مبارزه با اعتیاد و جلوگیری از حرکت جوانان به این سمت بحث ورزش است و خیلی ضرورت دارد و اینکه سال‌های گذشته حوزه ورزش وجوانان یک اداره شده است نشان می‌دهد حوزه ورزش وجوانان باید به هم مرتبط باشند.

وی بیان کرد:هر اندازه که در حوزه ورزش سرمایه گذاری می‌کنیم به همان اندازه در حوزه اعتیاد هزینه‌هایمان کم می‌شود واین دقیقا یک معادله‌ای است که دو طرف آن به هم مرتبط هستند.

سیف با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان در جریان سیلاب از بین رفته یا دچار خسارت جدی شدند گفت: ما در دوره بازتوانی هستیم ولی زیرساخت‌های سطح شهر همچنان با مشکل مواجه‌اند و در تامین آب برای برخی مجموعه‌های ورزشی مثل استخر و زمین فوتبال ومحوطه سازی مجموعه ورزشی با مشکل روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای بازسازی زیرساخت داده شده که نیاز است این اعتبارات ادامه داشته باشد تصریح کرد: بخش کمی از اعتبارات به صورت استانی توزیع می شود قسمت عمده‌ای از اعتبارات به صورت ملی در اختیار وزرات خانه‌ها قرار می‌گیرد که نیاز است تلاش وپیگیری شود که تا قبل از فصل بارش‌ها قسمتی از مشکلات را برطرف کنیم.

سرپرست فرماندار پلدختر با بیان اینکه بخشی از مجموعه‌های ورزشی راه‌اندازی شده و مردم استفاده می‌کنند ولی هنوز کمبودهایی وجود دارد خاطر نشان کرد: ساختمان قدیم بهزیستی پلدختر باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات فرهنگی درست هزینه نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صادق قهرمانی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با بیان اینکه اعتبارات تخصیص داده شده به حوزه فرهنگی بسیار ناچیز است، افزود: دغدغه اصلی این است که همین اعتبارات ناچیز درست هزینه نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی مسائلی چون اعتبارات، فضای کافی و از همه مهم‌تر تعاملات فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: در همین راستا دولت سیزدهم برنامه جامعی برای حوزه فرهنگی در قالب پنج مسئله اصلی فرهنگی تدوین و برای هر کدام از این مسائل نیز چندین اقدام استانی مدنظر قرار گرفته است.

این مسؤول در خصوص مسائل فرهنگی که در استان مورد اجماع قرار گرفته است، یادآور شد: مسائلی از قبیل نبود توجه کافی به فرهنگ کار، کمبود فضای کار و تعاملات فرهنگی، ضعیف شدن بنیان خانواده و به تبع آن کاهش جمعیت، کمرنگ شدن هویت تاریخی و تمدن ایرانی – اسلامی و … از جمله این موارد بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود اعتباراتی که برای حوزه‌های فرهنگی تخصیص داده می‌شود، برای همان حوزه در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: در هزینه‌کرد این اعتبارات نباید برش استانی مدنظر بوده، بلکه باید بدون توجه به این مسئله و فقط برای برنامه‌ای که در نظر گرفته شده است، هزینه شود.

قهرمانی همچنین از تدوین بیش از ۳۴۰ برنامه فرهنگی در استان و ارائه آن به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان خبر داد.

کد خبر 6084521

دیگر خبرها

  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • اعتبارات فرهنگی درست هزینه نمی‌شود