Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی افضلی (مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی) و علی اکبر صفی‌پور (مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری) طی احکامی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند و احکام این مدیران در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد و معارفه شدند.

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با تبریک سال تحصیلی و گرامیدشت هفته دفاع مقدس گفت: حضور علی‌اکبر صفی‌پور با سوابق و تجربه‌هایی که در بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و همچنین سوابق آموزشی که دارد می‌تواند نوید روزهای پویاتری را برای آموزش هنر داشته باشد و امیدواریم رونق مضاعف دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دو سال اخیر، تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی افضلی نیز که در این سال‌ها در مؤسسه توسعه هنرهای معاصر برای توسعه و ایجاد فرصت هایی برای هنر تلاش کرده اند و امیدواریم در بنیاد فرهنگی و هنری رودکی نیز برای رونق و پویایی بیشتر هنر تلاش کنند. همچنین از مرتضی نیک‌نژاد که در سه ماه اخیر، سرپرستی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری را برعهده داشتند و امور را با آرامش و موفقیت پیش بردند، قدردانی می‌کنم.

علی اکبر صفی پور در این جلسه گفت: خوشبختانه بنیاد فرهنگی و هنری رودکی امروز، با سه سال گذشته که وارد بنیاد شدم متفاوت است و مساله بدهی بنیاد حل شده است. بنابراین فرصت بیشتری برای برنامه‌ریزی و تقویت تعامل‌های بیرونی و ارتقای کیفی برنامه‌ها فراهم است.

بنیاد رودکی از ظرفیت‌های جدی فرهنگ و هنر است و هرچه پویاتر باشد، فرهنگ هنر در کشور تقویت خواهد شد.

از اینکه فرصتی فراهم شد و وزیر محترم و معاون محترم هنری اعتماد کردند تاد رحوزه آموزش که مورد علاقه‌ام است، فعالیت کنم، خرسندم و امیدوارم بتوانم برنامه‌ها و امور را به نحو بهتر در حوزه آموزش پیش برم.

مهدی افضلی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در این جلسه گفت: بنیاد فرهنگی هنری رودکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگ و هنر است که در این سال‌ها براساس اساسنامه و با جدیت فعالیت کرده است و امیدواریم با تعامل بیشتر، فرصت‌های مناسب‌تری برای هنر فراهم شود و با همفکری و تعامل، حوزه‌های تخصصی هنری، مسیر برای ارتقای کیفی فعالیت‌های هنری فراهم شود.

از خدمات آقای صفی‌پور در این مدت که با جدیت تلاش کرد، تشکر می‌کنم و سعی می‌کنم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اساسنامه بنیاد و مجموعه بنیاد و نیروی انسانی آن به عنوان سرمایه‌ای مهم، فرصت و امکان بیشتری برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های هنری فراهم شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی اکبر صفی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا معارفه شد.

«امیرحسین طاهری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب قرارگاه شهید آوینی به طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری استان خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار در حوزه‌های قرآنی، نمایشی، هنرهای تجسمی و کانون‌های مساجد با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی صرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مربوط به این طرح از ۲۰ فروردین هم زمان با سالروز شهادت مرتضی آوینی در گیلان آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ادامه پیدا خواهد کرد افزود: مؤسسات و سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در اجرای برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی نقش آفرین هستند و از ادارت ارشاد شهرستان‌ها انتظار داریم طرح‌های فرهنگی خود را به دبیرخانه این قرارگاه در استان ارائه دهند.

طاهری از برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای در مناطق شرق، غرب و مرکز استان گیلان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و مسؤولان روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان ضمن تاکید بر نظارت دقیق به آثار نمایشی آستارا، صدور مجوز به این آثار هنری را مشروط به رعایت ضوابط و مقررات فرهنگی و اسلامی ذکر کرد.

موقعیت فرهنگی آستارا با هیچ شهرستانی قابل قیاس نیست

«محمد رضا شهاب زاده» فرماندار آستارا نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان آستارا اظهار کرد: موقعیت فرهنگی این شهرستان با هیچ شهرستانی قابل قیاس نیست زیرا آستارا به جهت موقعیت مرزی به صورت مستقیم در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارد.

شهاب‌زاده افزود: تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری آستارا بعد از گذشت ۲۰ سال از عمر آن، باید در اولویت قرار بگیرد و انتظار داریم‌اعتبارات خوبی برای پیشبرد آن اختصاص یابد تا به دغدغه هنرمندان در این راستا جامه عمل پوشانده شود.

گفتنی است، در این جلسه از زحمات «بهرام خوشحال» قدردانی و «زهرا ناصری» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معرفی شد.

کد خبر 6085932

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد