Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علیرضا کمره ئی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و ابراهیم رفیعی،مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با همراهی رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 زنجان،مشاور اجرایی مدیر کل،رئیس اداره حراست،معاون آموزش متوسطه استان و جمعی از کارشناسان ادارات داخلی اداره کل، از بخش های مختلف این هنرستان بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در این بازدید گفت:هنر جویانی که در این آموزشگاه فارغ التحصیل می شوند، می توانند متناسب با شرایط اقلیمی و فرهنگی زنجان حوزه اشتغال خود را در چنین مکانی تعریف کنند.

وی افزود:آموزشهای ما دو رویکرد را دنبال میکند،یکی مهارتی که به خود اشتغالی منجر می شود و کفایت میکند و دیگری کار آفرینی است که می تواند فرصت های کاری را توسعه دهد.

این مقام مسئول اظهار داشت: ما باید یقین حاصل کنیم که کیفیت آموزش هایمان، به سمت توسعه نیروی انسانی می رود و این در آموزش های هنرستانی و مهارتی حائز اهمیت است.

کمره ئی در ادامه بیان داشت:اگر قرار است بر هنرستانهای کشاورزی تمرکز داشته باشیم باید از مدیران هنرستان ها در نحوه سازمان دادن به آن کمک گرفته و از دیدگاه های آنها استفاده کنیم .

رفیعی،مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در پایان، ضمن تشکر ازحضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در این هنرستان گفت:جهت پیشبرد اهداف به حمایت همه جانبه از سوی وزارت نیاز داریم و به مدد دعوت می کنیم.

شایان ذکر است؛این هنرستان به مساحت ١٠٦ هکتار در سال ١٣٥٨ با هدف تربیت نیروی انسانی جوان و ماهر در بخش کشاورزی تاسیس شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اداره اطلاع رسانی هنرستان کشاورزی شهید با هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند