Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ پزشک، پرستار پیراپزشک عضو این سازمان هستند. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، هاشم هیهات پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رازی بیرجند اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی از سال 84 آغاز به فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برپایی بیمارستان‌های صحرایی، اعزام گروه‌های تخصصی، ویزیت بیماران نیازمندان از اهم برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی است گفت: از ابتدای سال تاکنون 4 تیم دندان پزشکی به شهرستان‌های زیرکوه، سرایان، سربیشه و نهبندان اعزام شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز یک تیم دندانپزشکی به منطقه محروم گلوگاه در درح اعزام شدند افزود: در این تیم 20 دندانپزشک و دستیار خدمات مختلفی از قبیل کشیدن، عصبی کشی، ترمیم و خدمت جدید دندان مصنوعی را به مردم آن منطقه ارائه کردند.

هیهات افزود: در این راستا 150 دندان مصنوعی قالب گیری، 150 نفر از خدمات دندان پزشکی استفاده کردند و قریب هزار و 500 نفر نیز سایر خدمات را از این تیم دریافت کردند.

تهران| طرح ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در باقرشهر انجام می‌شود3 تیم تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی به پلدختر اعزام شدتیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی لرستان به بیرانشهر اعزام شد

وی با بیان اینکه تیم‌هایی نیز به صورت ماهانه تحت عنوان تیم شهید رهنمون نیز در نقاط مشخص از استان اعزام می‌شوند گفت: در این تیم فعالیت‌های پزشکی شامل خدمات مامایی، پزشک عمومی و متخصص به مردم ارائه می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: دفتر بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رازی بیرجند نیز حدود یک سال و نیم است که پیگیر راه‌اندازی آن هستیم که به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز به صورت رسمی این دفتر افتتاح شد.

هیهات ادامه داد: در این دفتر قرار است بیماران خاصی که توسط تیم‌های اعزامی به روستاها شناسایی می‌شوند و نیاز به خدمات تخصصی دارند به این بیمارستان اعزام شوند تا از خدمات تخصصی به صورت رایگان استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است یک بیمارستان صحرایی نیز در هفته بسیج در شهرستان زیرکوه راه‌اندازی شود که اگر مقدمات آن فراهم شود مردم زیادی در این منطقه از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

فرمانده سپاه بیرجند نیز با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی امروز زبانزد خاص و عام است گفت: اقشار مختلفی در جبهه و جنگ حضور داشتند و هنگامی که بررسی می‌کنیم می‌بینیم کسی نیست که در هشت سال دفاع مقدس نقش نداشته باشد اما نقش جامعه پزشکی بسیار پررنگ‌تر از سایر اقشار بوده است.

سرهنگ صادق احمدی از فعالیت بیش از 20 قشر بسیج در شهرستان بیرجند خبر داد و افزود: یکی از بهترین اقشار ما کانون‌های بسیج جامعه پزشکی است که کار پررنگ و برجسته‌ای را انجام می‌دهند.

رئیس بیمارستان رازی بیرجند نیز در این مراسم اظهار داشت: کشور ما کشوری است که در اوج اقتدار و امنیت است و حرف‌های زیادی را در دنیا برای گفتن دارد.

موسوی میرزایی با بیان اینکه امروز دشمن واقف به این است که کشور ما مقتدرتر از هر روز است بیان کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در آینده جزو کشورهای مقتدر در دنیا باشیم و تمام این موفقیت‌ها مرهون تلاش، از خود گذشتگی و جانفشانی افرادی است که از جان و دل برای این انقلاب مایه گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی روز به روز محکم‌تر از گذشته می‌شود افزود: در حال حاضر تفکر بسیجی در اوج شکوفایی است و دستاوردهای زیادی را برای این انقلاب به وجود آورده است.

رئیس بیمارستان رازی بیرجند، بسیج و سپاه را یک ارگان قدرتمند در چهار زمینه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی عنوان و تصریح کرد: امرزو بسیج یکی از بازوان اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

موسوی میرزایی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی از دورترین روستای لب مرز تا بالا شهر پایتخت وجود دارد گفت: امید است بتوانیم با همدلی و انسجام در افزایش بیش از پیش این قدرت و تفکر نقش داشته و به جایگاه عالی و متعالی بسیج کمک کنیم.

در پایان این مراسم دفتر کانون بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان رازی بیرجند افتتاح و محمد جهانی به عنوان مسئول این دفتر معرفی شد. 

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • امشب اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی