Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:53:23 GMT

ثبت رکورد کمترین بیننده برای اسکار تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۴۷۶۱

ثبت رکورد کمترین بیننده برای اسکار تلویزیونی

مخاطبان تلویزیونی هفتاد و یکمین دوره جوایز امی با کاهش ۳۳ درصدی برای اولین بار به کمتر از ۱۰ میلیون نفر رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر،‌ شبکه فاکس که پخش مراسم جوایز تلویزیونی امی را برعهده داشت، اعلام کرد برای دومین سال پیاپی میزان مخاطبان تلویزیونی این مراسم به رکورد کمترین میزان خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم امسال در مجموع ۶.۹ میلیون مخاطب از شبکه فاکس داشته که در مقایسه با مراسم سال گذشته که از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد حاکی از کاهش ۳۲ درصدی مخاطبان است. پیش از این رکورد کمترین مخاطب جوایز امی ۱۰.۲ میلیون نفر بود. 

شبکه فاکس در سال ۲۰۱۵ نیز پخش مستقیم جوایز امی که به اسکار تلویزیونی معروف است را برعهده داشت که در آن زمان ۱۱.۸۷ میلیون بیننده جذب کرد. 

جوایز تلویزیونی امی در حالی سال به سال با کاهش مخاطبان تلویزیونی همراه می‌شود که جوایز اسکار سال گذشته ۱۰ درصد افزایش مخاطب تلویزیونی داشت و جوایز گلدن گلوب و گرمی نیز روندی با ثبات در جذب مخاطب داشته‌اند. 

مراسم اعطای جوایز هفتاد و یکمین دوره جوایز تلویزیونی امی بامداد روز گذشته (دوشنبه اول مهرماه) برگزار شد و فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت توانست جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کند. جایزه بهترین مینی‌سریال نیز به «چرنوبیل» رسید و «فلیبگ» نیز بهترین سریال کمدی نام گرفت. 

در مجموع محصولات کمپانی «HBO» امسال با کسب ۳۴ جایزه، بهترین عملکرد را در جوایز امی اصلی و جوایز امی هنرهای خلاقانه داشتند و پس از آن کمپانی‌های نتفلیکس و آمازون به ترتیب ۲۷ و ۱۵ جایزه دریافت کردند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جوایز امی اسکار تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت

دریافت جایزه اسکار توسط یک بازیگر مرد سیاه‌پوست در اوج مبارزات نژادی در آمریکا اتفاق مهمی محسوب می‌شد. قبل از پواتیه، هاتی مک دانیل به‌خاطر بازی در فیلم بر باد رفته جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش دوم زن گرفته بود. گزارش سی‌وششمین دوره اهدای جایزه اسکار را به نقل از روزنامه اطلاعات ۲۵ فروردین ۱۳۴۳ بخوانید و عکس‌های سیدنی پواتیه هنگام دریافت جایزه اسکار را تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • «نون. خ ۵» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • اعلام برندگان بهترین فیلمنامه‌های سال انجمن نویسندگان آمریکا
  • معرفی بهترین فیلمنامه‌های سال/«داستان آمریکایی» و «جانشینی» بردند
  • انجمن نویسندگان آمریکا برندگان خود را شناخت
  • «محفل»؛ تحول در برنامه‌سازی قرآنی