Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم فوتبال پرسپولیس از امروز سه‌شنبه برای انجام تمرینات خود به ورزشگاه شهید کاظمی بازگشت و گابریل کالدرون برنامه‌های تاکتیکی خود را در قالب تمرینات، به بازیکنان منتقل کرد.
به گزارش آریا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان با وجود فشارهایی که در آستانه بازی با سپاهان افزایش یافته است، تمرینات خود را با تمرکز کامل برای بازی پیش رو دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان گابریل کالدرون از امروز برای انجام برنامه‌های آماده سازی خود به ورزشگاه شهید کاظمی بازگشته‌اند. تمرین از ساعت 11 پس از صحبت‌های سرمربی آغاز شد.
بازیکنان پس از گرم کردن، کار با توپ از جمله پاسکاری ترکیبی را در برنامه داشتند.
در ادامه، تمرین تاکتیکی در دو نیمه زمین در دو گروه برای کارهای دفاعی و هجومی انجام شد. پس از آن، فوتبال درون تیمی در دستور کار بود.
کاپیتان سرخپوشان، سید جلال حسینی هم مانند روز گذشته برنامه‌های خود را در دو بخش زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم انجام داد. تمرین امروز پس از 90 دقیقه پایان یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازی با سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد

به گزارش “ورزش سه”، اولین تمرین پرسپوليس روز گذشته  در استادیوم  شهید کاظمی دنبال شد که اوسمار در آن حضور نداشت و کادرفنی‌اش طبق برنامه کار را پیش بردند.

اوسمار ویرا قرار است فردا به تهران بیاید و به همین منظور تمرین امروز سرخپوشان نیز در غیاب سرمربی برگزار خواهد شد.

سرمربی برزیلی سرخ‌ها در هماهنگی با باشگاه دو روز بیشتر در مرخصی خواهد بود و به این ترتیب دو تمرین ابتدایی تیم را در سال جدید غایب است.

پرسپوليس طبق برنامه تمرینات خود را تا روز دوازدهم فروردین برگزار خواهد کرد و در این روز برابر شاگردان محرم نویدکیا یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت.
مس رفسنجان تنها حریف تدارکاتی پرسپوليس خواهد بود و بعد از آن شاگردان اوسمار آماده اولین بازی رسمی خود در سال جدید خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد