Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:20:13 GMT

نمایش چهل سالگی انقلاب در ۴۰ تابلوی نقاشی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۴۹۸۹

نمایش چهل سالگی انقلاب در ۴۰ تابلوی نقاشی

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از ۴۰ تابلوی نقاشی از جرقه انقلاب در حوزه علمیه تا پیروزی آن و دفاع مقدس به نمایش درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد و جمعی از رؤسای ادارات نمایشگاه تابلوهای نقاشی با موضوع چهل سالگی انقلاب و دفاع مقدس در اسدآباد گشوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه چهل اثر تابلوی نقاشی روی بوم با هنرمندی کودکان و نوجوانان استان همدان ایجاد شده است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد در بازدید از این نمایشگاه، گفت: هنر زبان شیرین، گویا، شیوا و رسا برای به انتقال پبام به نسلی است که آن دوران را ندیده است.

حمزه عبدکوند با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور رشادت و فداکاری شهدا و جانبازانی است که از خون و جان و مال خود گذشتند، افزود: این نمایشگاه و تابلوهای هنرمندانه خوب می تواند تمام چهل سالگی انقلاب و فداکاری رزمندگان را به تصویر بکشد و به نسل امروز بفهماند.

در حاشیه این نمایشگاه تعدادی از دانش آموزان در حال ساخت کارت پستال با موضوع دفاع مقدس بودند و یکی از دانش اموزان پسر نیز مقاله ای را در همین راستا برای حاضران خواند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور

حسن روح الامین، نقاش برجسته کشور که آثار مذهبی او بسیار مورد توجه قرار گرفته است با در نظر گرفتن سروده رهبر انقلاب پستی در فضای مجازی با بیتی از این شعر منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است