Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ایجاد اتاق فکر شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار این شورا قرار دارد. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، خجسته پور در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: تلاش دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی در کشور و اختلاف‌افکنی و تفرقه بین اقشار مختلف مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشکیل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی را در برهه کنونی که کشور در جنگ اقتصادی با دشمنانش قرار دارد لازم و ضروری دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها ارتباط داشته و اقدامات خود را در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی در هر استان به‌منزله شورای اطلاع‌رسانی جنگ اقتصادی محسوب می‌شود و این شورا موظف است که روح امید و نشاط را در دل مردم ایجاد کند.

بانک سرمایه، میزبان اولین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برند سازیسواد رسانه ای و رهاشدگی فضای مجازییزد| در حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم ضعف‌ داریمنصف مردم تنش آبی را باور ندارند/ اطلاع رسانی ضعیف یا خوش‌بینی؟ + نمودار

خجسته پور بر اطلاع‌رسانی اخبار موثق صریح، روشن، درست و به‌موقع را از دیگر وظایف این شورا برشمرد و بر توجه بر 2 موضوع مهم یعنی سرمایه اجتماعی و سواد رسانه‌ای در امر اطلاع‌رسانی تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه باید اقداماتی که در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود به سمع و نظر مردم برسد گفت: اقدامات انجام‌شده در بخش‌های مختلف مطلوب بوده است اما متأسفانه در حوزه اطلاع‌رسانی ضعیف عمل شده است.

وی بر ارتباط دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی برقراری ارتباط با صداوسیما، نشریات مکتوب و مجازی و ... را در دستور کار خود قرار دهند و مردم را در جریان فعالیت‌ها و اقدامات در حوزه‌های مختلف قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به پیگیری تصمیم‌گیری در شورای اطلاع‌رسانی در حوزه اقتصادی از جلسات بعدی گفت: اعضا باید نقاط ضعف و قوت موجود در ارتباط با دستورالعمل شورای اطلاع‌رسانی ارائه دهند تا بر اساس آن‌ها اقدام شود.

خجسته پور بیان داشت: ایجاد اتاق فکر شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار این شورا قرار دارد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات استان سمنان نیز در این نشست بیان داشت: ساختار جدید با عنوان شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی در استان‌ها با هدف پاسخگویی همه دستگاه‌های اجرایی از سوی وزارت کشور ایجادشده است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت اظهار داشت: این ساختار جدید می‌تواند به‌عنوان محور سیاست‌گذاری و هماهنگی با بهره‌مندی از ضمانت اجرایی استانداری در امر اطلاع‌رسانی فعالیت خود را آغاز کند.

وی ترویج و ایجاد گفتمان منطبق بر سیاست‌های کلی نظام بین بخش‌های تابعه و دستگاه‌های اجرایی استان از اهداف مهم شورای اطلاع‌رسانی است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات استان سمنان از دیگر اهداف شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی را ایفای نقش در حوزه مدیریت، گردش درست اطلاعات و اطلاع‌رسانی طرح و فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، سیاسی، تمامی و امنیتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری عواقب معامله زمین‌هایی که به طور غیرقانونی تفکیک شده‌اند را به مردم اطلاع‌رسانی کند

تجملیان عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: اشخاصی که زمین‌های بزرگ را به شکل غیرقانونی تفکیک می‌کنند و همچنین افرادی که این زمین‌های تفکیک شده را خریداری می‌کنند، هر دو مرتکب عمل خلاف قانون می‌شوند؛ با این تفاوت که نفر اول سودش را می‌برد و گرفتاری‌هایش را برای خریداران دست دوم به بعد باقی می‌گذارد!

به گفته او: ضرورت دارد شهروندان قبل از خرید هر قطعه زمین در هر منطقه از شهر، به شهرداری و اداره راه‌وشهرسازی مراجعه کرده و از وضعیت زمین مورد نظر (نوع کاربری آن، نداشتن معارض، دارا بودن سند صحیح و ...) اطمینان حاصل کنند. در موارد بسیاری مشاهده می‌شود که سوداگران از بی‌اطلاعی مردم سوءاستفاده کرده و زمین‌هایی که کاربری‌های غیرمسکونی (بخصوص باغ) دارند را تفکیک غیرمجاز کرده و با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند. 

تجملیان تأکید کرد: همچنین از شهردار درخواست می‌شود طی جلساتی با مدیران محترم دادگستری، مقرر شود که دفاتر اسناد رسمی مکلف باشند از این به بعد در هنگام انواع معاملات، خریداران را به طور شفاف پیرامون عواقب و مسئولیت‌های ایشان در مورد حق و حقوق شهر و شهرداری مطلع ساخته و آنان را به طور دقیق توجیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌هایی که به طور غیرقانونی تفکیک شده‌اند را به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • تبیین دستاورد حوزه‌های علمیه نیازمند تقویت اطلاع رسانی است
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • جنگ روایت‌ها؛ پاشنه آشیل نسل جدید روابط عمومی
  • ضرورت سرعت عمل در اطلاع رسانی و روایت خدمت
  • اطلاع‌رسانی یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم است
  • روابط عمومی، عنصر اساسی برای توسعه و پیشرفت است
  • لزوم احیای نگاه تحولی در حوزه روابط عمومی