Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@12:09:19 GMT

اعلام نرخ جدید نان لواش+ قیمت انواع نان آزادپز

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۵۵۹۳

اعلام نرخ جدید نان لواش+ قیمت انواع نان آزادپز

اتحادیه نانوایان سنتی تهران دیروز و با انتشار اطلاعیه‌ای، نرخ انواع نان با گندم یارانه‌ای از تاریخ ۱ مهر ۹۸ را اعلام کرد.
براساس این اطلاعیه قیمت لواش گردان با وزن چانه ۱۴۰ گرم ۳۰۰ تومان، قیمت تافتون گردان با وزن چانه ۱۴۰ گرم ۳۰۰ تومان، قیمت بربری ساده با وزن چانه ۵۱۰ گرم ۱۰۰۰ تومان، قیمت تافتون سنتی با وزن چانه ۲۳۰ گرم ۵۵۰ تومان و قیمت تافتون خراسانی با وزن چانه ۲۳۰ گرم ۵۵۰ تومان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    قیمت نان آزاد پز به گفته یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران قیمت بربری در نانوایی‌های آزادپز با آرد یک‌هزار و ۲۳۰ تومانی به‌قیمت یک‌هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک با آرد یک‌هزار و ۱۷۰ تومانی به‌نرخ یک‌هزار و ۸۰۰ تومان، تافتون با آرد یک‌هزار و ۲۰۰ تومانی به‌قیمت ۸۵۰ تومان و لواش با آرد یک‌هزار و ۲۰۰ تومانی به‌نرخ ۴۵۰ تومان عرضه می‌شود.   افزایش قیمت جایگزین کم کردن وزن چانه

به گزارش تسنیم، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد: دولت مجوز افزایش قیمت نان را برای استان‌ها در اختیار استانداران قرار داده اما برای پایتخت خود وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: این نرخ‌ها برای ساماندهی قیمت نان است چون در عمل نانوایان طی سال‌های گذشته با کم کردن چانه یا با عنوان افزودنی‌ها قیمت نان را تغییر داده‌اند.

  توجیه دولت برای افزایش قیمت نان وزارت صنعت در حالی اعلام کرده است که نرخ‌های موجود در بخشنامه جدید نه‌تن‌ها افزایش قیمت در بر نداشته، بلکه تثبیت و در برخی موارد کاهش قیمت‌های موجود در بازار را به‌همراه داشته، اما با مقایسه قیمت‌های مصوب قبلی با نرخ‌های اعلام‌شده فعلی به‌راحتی مشخص می‌شود که قیمت نان افزایش یافته مثلاً قیمت نان بربری ساده از  ۸۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته است.

شاید منظور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت از کاهش قیمت نان در نرخ‌نامه جدید، مقایسه با قیمت نان آزاد است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت نان افزایش قیمت نان لواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ارزان‌ترین رنو ساندرویی که وجود دارد مدل ۱۳۹۵ با کارکرد ۷۵ هزار کیلومتر است که ۵۲۵ میلیون تومان قیمت دارد؛ این در حالی است که ساندرو مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۹۸ هزار کیلومتر، ۸۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

دیگر خبرها

  • روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت انواع حبوبات ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • ۸۰ درصدنان مصرفی در استان بوشهر نان لواش است
  • قیمت روز انواع سکه و طلا در بازار +جدول
  • نان لواش کیفیت غذایی پائینی دارد
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۶ فروردین
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳