Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@15:42:28 GMT

مدرسه نصر شهرستان سرپل‌ذهاب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۵۸۴۹

مدرسه نصر شهرستان سرپل‌ذهاب افتتاح شد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مدرسه 15 کلاسه نصر شهرستان سرپل‌ذهاب صبح امروز، 2 مهرماه با حضور محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افتتاح شد.
محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مقام معظم رهبری عقیده دارند که علم باید از ایران به خارج صادر شود و لذا دانش‌آموزان باید خود را به سلاح علم آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی و برنامه‌های این ستاد در راستای اشتغال بخشی از مشکلات این بخش در استان حل خواهد شد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیش از 15 هزار شغل در کرمانشاه ایجاد خواهد کرد.
مخبر تصریح کرد: بیش از یک هزار از موارد شغل در قالب یاد شده در شهرستان سرپل‌ذهاب ایجاد خواهد شد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درادامه بر تأمین اعتبار لازم برای تأمین کانکس مدارس عشایری که اکنون زیر چادر هستند، تأکید کرد.
یادآور می‌شود، یکی از بخش‌های سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به شهرستان سرپل‌ذهاب بازدید از چندین طرح اشتغال خانگی و واحدهای مسکونی احداث شده این ستاد در روستای «تپه عظیمه» بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی افتتاح مدرسه سرپل ذهاب ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همه چیز برای شرکت‌کنندگان در مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز از سراسر کشور در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تبریک روز تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بیان کرد: هرساله در نیمه اول اردیبهشت‌ماه، مراسمات یادواره و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی گف: آمادگی لازم برای پذیرای شرکت‌کنندگان در شهرستان وجود دارد. امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی که توسط فرماندهی سپاه استان کرمانشاه و شهرستان صورت گرفته، بحمدالله برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه، شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یادواره‌ی شهدای بازی‌دراز را دارد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، توضیح داد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کنار بقعه احمدبن‌اسحاق برگزاری می‌شود و همچنین از صبح ۱۴ اردیبهشت‌ماه نیز برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن تشکر از زحمات مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی دخیل در فراهم کردن مقدمات صعود به بازی‌دراز ادامه داد: از سال گذشته سپاه استان و شهرستان کارهایی را آغاز کرده‌اند که امروز همه‌چیز در شهرستان برای برگزاری صعود به بازی‌دراز فراهم است.

بابلی با اشاره این‌که سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور در این صعود شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امسال هم در خصوص برگزاری نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و از همه مردم عزیز و جامعه بزرگ ایثارگران دعوت می‌کنیم که برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه به شهرستان سرپل‌ذهاب تشریف آورده و در این مراسم سنواتی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب