Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه پنجمین دوره و افتتاحیه دوره ششم جایزه جهانی اربعین به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین و افتتاحیه ششمین دوره این جایزه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ۹ مهر ماه برگزار می‌شود. 

 

بر پایه این گزارش، برنامه ه­ای فرهنگی در مقیاس بین­‌المللی است که به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف اشاعۀ فرهنگ عاشورایی و نمایش جلوه­‌های دلدادگی به حضرت سیدالشهدا(ع) به عنوان بی­ بدیل‌­ترین جلوۀ مقاومت و آرمان­‌خواهی، برگزار می­‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جایزه تاکنون در پنج  دوره بارويكرد بين المللي و مشاركت نهادهای فعال در حوزه اربعين برگزار شده و اینک در آستانۀ برگزاری آیین اختتامیۀ پنجمین دورۀ این رویداد فرهنگی، آثار شرکت­کنندگانی از ۲۰ کشور؛ مورد بررسی قرار گرفته و از برگزیدگان بخش‌­های سه گانۀ آن، تجلیل به عمل خواهد آمد.



آیین­ اختتامیۀ پنجمین دورۀ این جایزۀ بین­‌المللی و افتتاحیۀ ششمین دوره، به صورت همزمان، سه‌­شنبه نهم مهر ساعت ۹ صبح در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با حضور مسئولین نهادهای مختلف، سفرای کشورهای شرکت کننده و دانشجویان و طلاب خارجی شاغل به تحصیل در ایران برگزار می­‌شود. در این رویداد همچون ادوار گذشته، به شرکت­ کنندگانی که آثارشان بنابر انتخاب هیئت داوران به جمع آثار منتخب در سه بخش عکس، فیلم و سفرنامه راه یافته‌­اند، لوح سپاس و هدیۀ تقدیم می شود.
 

گفتنی است برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب این دوره و ادوار گذشته، از برنامه­های جنبی آیین اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعین است.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان کانون های مساجد رژه نیروهای مسلح مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی اردبیل دفاع مقدس جایزه جهانی اربعین آیین اختتامیه عزاداری امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند.

همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا