Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از طرح سئوال خود از وزیر کشور درباره علت حذف عنوان شهید از تابلوهای شهری خبر داد.

وی بیان کرد: بنده در طرح سئوال خود از رحمانی فضلی عنوان کرده ام که به چه علت عنوان شهید از تابلوهای شهری توسط شهرداری های برخی کلانشهرها حذف شده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  تصریح کرد: بنده این سئوال را به هیئت رئیسه ارائه کرده ام و درخواست بنده این است که هر چه سریعتر جهت بررسی به کمیسیون تخصصی ذیربط ارجاع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب

حجت الاسلام انصاری‌ نژاد روایت گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای خود با رهبر انقلاب در حاشیه دیدار شاعران و سخنان معظم له را تعریف کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به سنت همه ساله، دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب، در شب میلاد کریم اهل بیت و نیمه رمضان برگزار شد. جمع زیادی از شاعران در این دیدار حضور داشتند و شعرخوانی کردند. علاوه بر شاعران پیشکسوت و شناخته شده، جمع زیادی از شاعران جوان کشور در این دیدار حضور داشتند و تعدادی از آنها این فرصت را پیدا کردند که در مقابل حضرت آیت الله خامنه‌ای شعرخوانی کنند.

حجت الاسلام انصاری‌نژاد یکی از شاعران حاضر در این جلسه بود؛ او روایت جالبی از مکالماتی دارد که برای دقایقی با معظم له داشته و حرف‌های رهبر انقلاب را بازگو می‌کند.

انصاری‌نژاد نوشت:

قبل از افطار میان جمع شاعران بودم و بنده در مجاورت حجت الاسلام زکریا اخلاقی در صفوف نماز نشسته بودیم و منتظر ورود امام خامنه ای بودیم که ایشان ناگهان وارد حسینیه شدند. بعد از چند دقیقه حضرت آقا اشاره کردند به من و مرا صدا زدند. بنده فکر کردم به شخص دیگری اشاره دارند. مجدداً ایشان بنده را مورد خطاب قرار دادند که محافظ ایشان گفت چرا نشسته اید حضرت آقا با شما کار دارند و فرمودند نزد ایشان بیایید. با شوق تمام رفتم محضر مبارک ایشان و معظم له فرمودند: "کتاب های جدید شما را خواندم. خیلی خیلی خوب بودند. کتاب امین شعر انقلاب را هم مشاهده کردم و از بذل محبت شما نسبت به بنده سپاسگزارم."

کدام شاعران در دیدار با رهبر انقلاب شعرخواندند؟ + متن و فیلم

بنده عرض کردم می خواستم دوغزل منتشر نشده‌تان را در صورت صلاحدید برای انتشار در چاپ دوم کتاب امین شعر انقلاب با دستخط متبرک خودتان در اختیار بنده قرار دهید که ایشان هم پذیرفتند و بعد مجدداً افزودند:" آقای انصاری نژاد شما الحمدلله هم پرکار هستید و هم موفق."

انگار در پوست خود نمی گنجیدم و حتی در شوک بودم وقتی این همه ابراز محبت رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای را در مورد این کمترین مشاهده کردم.

هنوز حلاوت دیدار دو شب گذشته از خاطرم نمی‌رود و خدا را به واسطه وجود نازنین رهبر ادیب انقلاب اسلامی شکرگزارم. انشاءالله همواره بتوانیم در عمل به فرامین معظم له در باب شعر و نکات ارزنده‌ای که خطاب به شاعران می‌فرمایند، ثابت قدم باشیم و همواره توفیق دیدار حضرت ماه را داشته باشیم.

لذت یک رکوردشکنی ادبی و اشعاری که ذوق "آقا" را به همراه داشت

لازم به ذکر است در آیین نکوداشت این شاعر که سال 1400 در موسسه اوج برگزار شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به دکتر حداد عادل فرموده بودند: «آقای انصاری‌نژاد خوب شعر می‌گوید، بسیار خوب شعر می‌گوید و در آینده قابلیت بهتر شدن را دارد.» پیش‌تر نیز مقام معظم رهبری چندین بار شعر وی را مورد تحسین قرار داده بودند که از جمله آنها زمانی است که در دیداری به محمدمهدی عبداللهی شاعر و پژوهشگر شعر آیینی فرموده بودند: «حال ایشان چطور است، من آقای انصاری‌نژاد را خوب می‌شناسم و کارهای ایشان بسیار خوب است، به ایشان سلام بنده را برسانید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • سئوال مسابقه شماره ۱۷ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • صدور هشدار زرد بارندگی در خوزستان
  • هشدار زرد بارندگی در خوزستان صادر شد
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • چند نکته درباره قطعنامه ۵۹۸، غرامت و ۵ سئوال از وزیر خارجه
  • رهاسازی آب از سد مهاباد به دریاچه ارومیه