Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در  مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادبود 16 شهید مسجد جامع قاین گفت: درس ها  و تجربیات دوران دفاع مقدس را باید در زندگی خود به کار گیریم. 

او افزود: موفقیت و پیشرفت های امروز انقلاب اسلامی مرهون از خودگذشتگی های زنان و مردان زیادی است که همواره برای حفظ منافع کشور تلاش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: در آن دوران، فرزندان این مرز و بوم از شهرها و روستاها از هر طبقه و قشری و با هرجایگاه  اجتماعی توانستند این نظام و انقلاب را تثبیت کنند.

قالیباف گفت: دوران دفاع مقدس فرصتی شد که اندیشه ها و  استعدادهای نیروهای  انقلابی به بلوغ برسد.

او با اشاره به موفقیت های جوانان در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی، افزود: اکنون در دوران جنگ اقتصادی هم باید به جوانان فرصت داده شود تا برای حل مشکلات کشور تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/ک

آرمانهای دفاع مقدس باید برای نسل آینده تبیین شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!

به گزارش کیهان، تعارض منافع برخی اراده‌های سیاسی چه از نوع معطوف به برجام و چه غیر آن، نقش پررنگی در مشکلات اقتصادی همچون انحصار خودرو، جهش قیمت زمین و مسکن به شش برابر نرخ ارز در 30 سال گذشته و نوسانات نرخ ارز و سکه دارد. پدرخوانده‌های حامی برجام، اگر چه ظاهرا در راس قوا حضور ندارند اما به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی نفوذ دارند؛ کسانی که در دولت‌های دهه 60 و 70 وزیر یا بالاتر بوده و ریل‌گذار صنعت و تولید کشور و دولتی‌سازی اقتصاد یا اختصاصی‌سازی به نام خصوصی‌سازی بوده‌اند.

این روزنامه افزوده است: اعلام تنش‌های منطقه به عنوان بهانه نوسانات ارز، در حالی است که روسیه مستقیما در جنگ است اما در همین دوران، پول ملی خود را تقویت کرده است. بنابراین، به نظر می‌رسد نوبت دستگاه‌های نظارتی و قضائی است که با پدرخوانده‌های سیاسی- اقتصادی- رسانه‌ای، برخورد پشیمان‌کننده‌ای داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی انتقاد کیهان از سیاه‌نمایی در «خندوانه»

دیگر خبرها

  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست