Web Analytics Made Easy - Statcounter

داستار از برگزاری دوره های آموزشی ضمن عقد توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی، دادگستری، سازمان تبلیغات و سایر دانشگاه ها برای اجرای این طرح با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «مسعود داستار» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: براساس مصوبه و تفاهم نامه وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد رهبری در دانشگاه های علوم پزشکی، تفاهم نامه ای در جهت آموزش های ضمن عقد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: این آموزش ها به صورت منظم و مشخص و با سرپرست های مشخص که از طرف سازمان بهزیستی، دادگستری و ... معرفی می شوند و پس از مصاحبه و تایید صلاحیت آنها، در چهار سرفصل برگزار می شود.

 

وی در ادامه به این سرفصل ها اشاره و یادآور شد: اخلاق و احکام، مشاوره و روانشناسی، مباحث حقوقی با توجه به خانواده و مباحث بهداشتی از جمله این سرفصل هاست.

 

داستار اضافه کرد: مجری این طرح دانشگاه های علوم پزشکی است و سازمان بهزیستی، دادگستری، سازمان تبلیغات و سایر دانشگاه ها نیز در جهت مطلوب اجرای این طرح همکاری می کنند.

 

شایان ذکر است، این طرح از ۳۱ شهریورماه امسال آغاز و تا سوم مهرماه جاری ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان دفاع مقدس خبرگزاری شبستان مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی عقد مشاوره علوم پزشکی طلاق آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت