Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح الزام دولت در تعیین سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی در جلسه امروز این کمیسیون حبر داد.

میر حمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه طرح الزام دولت در تعیین سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها مورد بررسی ‌تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاده بررسی طرح اصلاح تبصره ۲ ماده ۵ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور را از دیگر موارد کاری امروز کمیسیون آموزش عنوان و اظهار کرد: طبق این طرح تمامی مسائل مربوط به سنجش و پذیرش دانشجو از اختیارات شورای سنجش و پذیرش دانشگاه‌ها است لذا مقرر شد با امضای رئیس کمیسیون آموزش تأکید شود که شورای سنجش و پذیرش دانشجو به ویژه در خصوص رشته‌های پرطرفدار به وظایف خود عمل کند و علاوه بر برگزاری آزمون میزان پذیرش را هم در هر دانشگاه‌ مشخص کند.

وی در پایان گفت که رییس کمیسیون پیشنهادی مطرح کرد که ارتقا در رشته‌های پرطرفدار پزشکی از حالت نقطه‌ای (دیپلم به دکتری) به حالت پله‌ای (دیپلم به لیسانس و لیسانس به دکتری) تبدیل شود که این پیشنهاد مورد توجه اعضای کمیسیون قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميسيون آموزش و تحقيقات كتب درسي آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

 محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نام نویسی کتاب‌های درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز صورت می‌گیرد.

وی افزود: ثبت سفارس کتب درسی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نخست شامل اول ابتدایی، هفتم و دهم نیز از دهم تیرماه آغاز می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۴۳۵ هزار دانش آموز در مدارس هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی