Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مرکل سه شنبه جداگانه با ترامپ و روحانی دیدار می‌کند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ یک مقام آلمانی روز سه شنبه گفت آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز سه شنبه در سازمان ملل متحد به طور جداگانه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و حسن روحانی رئیس جمهور ایران دیدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین حال پرویز اسماعیلی هم از دیدار قریب الوقوع و از پیش برنامه ریزی نشده مرکل و روحانی خبر داد.
معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور در حساب توییتری خود نوشت:آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان تا ساعاتی دیگر با حضور در محل اقامت رئیس جمهور کشورمان در نیویورک، با دکتر روحانی دیدار و گفتگو خواهد کرد. این دیدار جزو ملاقاتهای تنظیم شده از قبل نبود.

بیانیه گستاخانه سران آلمان، فرانسه و انگلیس درباره ایران
این دیدار در حالی قرار است برگزار شود که روز گذشته امانوئل مکرون، آنگلا مرکل و بوریس جانسون، سران کشور‌های فرانسه، آلمان و انگلیس که تعهدات برجامی شان پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای فقط روی کاغذ مانده است، از ایران خواستند تا از اقدامات تحریک آمیز خودداری و گفتگو را انتخاب کند!
رسانه های انگلیس اعلام کردند سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه ای مشترک مدعی شدند از نگاه آنها، ایران مسئول حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان است!
رسانه ها در انگلیس بدون اشاره به اینکه این دولتهای اروپایی بر چه اساس چنین اتهامی را علیه ایران مطرح کرده اند، افزودند: این بیانیه پس از دیدار روسای دولتها در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد صادر شده است.

آلمان: بخشی از اهرم «فشار حداکثری به ایران» نخواهیم بود
وزیر دفاع آلمان در دیدار با همتای آمریکایی خود ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در تامین امنیت تنگه هرمز تاکید کرد که آلمان نمی خواهد بخشی از اهرم آمریکا برای «فشار حداکثری به ایران» باشد.
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: «آنه گرت کرامپ کارن باوئر» امروز (سه شنبه) با «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا در واشنگتن دیدار و گفت وگو کرد.
وی در این دیدار از آمادگی برلین برای مشارکت در طرح تامین امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز خبر داد و در عین حال گفت، کشورش تمایل دارد برای این منظور در چارچوب یک ماموریت اروپایی همکاری کند.
کارن باوئر تاکید کرد که آمریکا بخشی از اهرم فشار حداکثری ایالات متحده نخواهد بود.
این در حالیست که آمریکا مدعی ناامن شدن تنگه هرمز از سوی ایران بوده و برای مقابله با این تهدید ادعایی، خواهان تشکیل ائتلاف دریایی با مشارکت اروپایی ها شده است.
وزیر دفاع آلمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن حمایت از توافق هسته ای با ایران که یک سال پیش آمریکا به صورت یکطرفه از آن خارج شده، یادآور شد که باید به برجام خوش بین بود زیرا دست کم چنین توافقی درهای ارتباط دیپلماتیک با ایران را باز نگاه داشته است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روحانی مرکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور