Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران حاضر شد و صحبت هایی را عنوان کرد.

طرفداری- فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران اظهاراتی داشت.

به گزارش تسنیم، وی گفت:

نساجی تیم خوبی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و تا به اینجا نتایج مطلوبی کسب کرده است. بازی سختی است اما با توجه به اینکه ما میزبان مسابقه هستیم تمام توان خود را می‌گذاریم تا برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه تیمش بعد از به ثمر رساندن گل معمولاً محتاطانه بازی می‌کند گفت:

خیر، تیمی که محتاطانه بازی کند سه گل نمی‌زند. نکته این است که وقتی تیم سه گل می‌زند،‌ بچه‌ها به لحاظ انگیزشی افت می‌کنند. نه اینکه ما از بیرون به آن‌ها گفته باشیم محتاط بازی کنند. ما در تمرینات روی این موضوع خیلی کار کرده‌ایم و در جلسات فنی هم به بچه‌ها گفته‌ایم،‌ امیدواریم دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی در خصوص عدم گلزنی مهاجمان تیمش عنوان کرد:

تیم ما یک تیم جدید است و حدود 16، 17 بازیکن جدید دارد. بحث حمله از دفاع پیچیده‌تر است و زمان‌بر است. همانطور که من قول داده بودم از هفته سوم و چهارم تیم‌مان بهتر می شود، بازهم هم قول می‌دهم از هفته‌های بعد مهاجمان‌مان هم پای‌شان به گلزنی باز شود.

« حضور تیم پارس جنوبی و تمرینات این تیم در شهر جم را چطور می‌بینید. آیا مایل هستید در تهران حضور داشته باشید یا در این شهر.» کمالوند در پاسخ به این پرسش گفت:

اینجا (جم) خیلی راحت هستیم. الآن یک هفته است در این شهر حضور داریم و فکر می‌کنم یک هفته دیگر هم خواهیم ماند. جم مردم خونگرم و بسیار خوبی دارد، اما کمی زیرساختارها ایراد دارد. مثلاً زمین تمرین نداریم. ما نباید خیلی در زمین اصلی تمرین کنیم. در غیر اینصورت اگر زیرساخت‌ها درست شود ما از خدای‌مان است در این شهر بمانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که رضا مهاجری همواره نتایج خوبی در شهر جم گرفته و به نظرش چه نتیجه‌ای در بازی فردا رقم خواهد خورد؟ بیان کرد:

من خیلی به این چیزها اعتقاد ندارم. ان‌شاالله فردا بازی را می‌بریم و سه امتیاز را می‌گیریم.

سرمربی تیم پارس جنوبی درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار فردا مقابل نساجی و اینکه این داور در گذشته قضاوت‌های خوبی در جم نداشته است، گفت:

ناظمی داور خوبی است و این هم دلیل نمی‌شود چون در گذشته قضاوت خوبی نداشته همین روند ادامه داشته باشد. ناظمی داور خوبی است و مطمئنم فردا قضاوت خوبی خواهد داشت.

کمالوند در پایان در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای این دیدار گفت:

محروم و مصدومی نداریم. خالقی فر هم رسیده و در صورت صلاحدید کادرفنی فردا از او استفاده خواهیم کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ فراز کمالوند عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهارکرد: بازی با پرسپولیس قطعا بازی بسیار مهمی است. حریف قدرتمند است و همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

او ادامه داد: پرسپولیس، تیم منسجمی است که در هفته‌های گذشته نیز نتایج خوبی گرفته است. ضمن این که پرسپولیس تمام بازیکنانش را در اختیار داشته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما هم به خاطر شرایط جدولی‌مان باید با تمام وجود بازی کنیم. برد و باخت نفت رابطه مستقیم با زندگی مردم آبادان دارد که امیدوارم بازیکنان متوجه این مهم باشند. ما امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و فردا محکوم به برد هستیم. امیدوارم سکوها فردا پُر شوند و هواداران از تیم حمایت کنند. هفت فینال پیش‌رو داریم که در هفت مسابقه با تمام توان تلاش خواهیم کرد و می‌جنگیم.

او بیان کرد: واقعا از چهارم فروردین چیزی کم نگذاشته‌ام و از آبادان خارج نشده‌ام اما متاسفانه نقاط ضعف زیاد بوده است. در بازی با استقلال خوزستان تیم برتر بازی بودیم و با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

کمالوند گفت: مردم بدانند موجودی ما همین است ولی سعی می‌کنیم از موجودی خودمان استفاده کنیم. امیدوارم لطف خدا شامل حال‌مان باشد. فردا بازی بسیار سختی داریم. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند.

او تاکید کرد: ما به تک تک امتیازات نیاز داریم. روحیه محافظه کارانه ندارم‌ و برای برد راهی بازی فردا هستیم.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت