Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:11:09 GMT

بارسلونا و نگرانی در مورد سرنوشت تلخ گریزمان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۹۵۴۲

بارسلونا و نگرانی در مورد سرنوشت تلخ گریزمان

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا هنوز در این تیم به شرایط آرمانی نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، مهاجم 28 ساله و فرانسوی اتلتیکومادرید در تابستان امسال و بعد از جنجال های فراوان بین دو باشگاه راهی بارسلونا شد، اما وی هنوز قادر به ارائه توانایی های خود در تیم جدیدش نشدهاست.

 

فصل برای بارسا هرگز خوب آغاز نشده و کسب تنها هفت امتیاز از پنج بازی باعث شده آنها یکی از بدترین شروع های خود در دهه های اخیر را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مصدومیت لیونل مسی و لوییس سوارز، هواداران بارسلونا امیدوار بودند آنتوان گریزمان بتواند در هفته های ابتدایی نتایج را به سود آبی اناری ها رقم بزند، اما این اتفاق به ندرت رخ داد.

 

 

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد در هیئت مدیره باشگاه بارسلونا تردیدهایی در مورد صحت تصمیم به جذب آنتوان گریزمان و این همه تلاش برای خرید او ایجاد شده و آنها نگرانند سرنوشت فیلیپ کوتینیو برای این ستاره 28 ساله تکرار شود.

 

کوتینیو نیز نزدیک به دو سال قبل و با سر و صدای فراوان از لیورپول به بارسلونا پیوست، اما وی در نوکمپ هرگز نتوانست با سبک بازی آبی اناری ها تطبیق پیدا کند و در نهایت در اواخر تابستان بایرن مونیخ کوتینیو را به صورت قرضی جذب کرد. تکرار این سرنوشت به منزله یک سرمایه گذاری هنگفت اما اشتباه برای بارسلونا خواهد بود. مدیران این باشگاه امیدوارند آنتوان گریزمان خیلی زود به روزهای اوج خود رسیده و قادر به تکرار عملکرد درخشان خود در اتلتیکومادرید در لباس بارسلونا هم باشد.

بارسلونا آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده است. مسعود حق لطفی با بیان این مطلب عنوان کرد: «ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری است و با توجه ‌به موقعیت مکانی، به ‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت محسوب می شود که با حفظ ساختار و شکل سنتی در حال مرمت است.»

مشخصات خانه بلدیه مساحت: ۴۹۰۰ مترمربع زیربنا: ۱۸ هزار متر مربع تعداد طبقات: ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) کارکردها: فرهنگی با یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر کد خبر 845115 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • سرنوشت زباله‌های ناشی از رونق انرژی خورشیدی در هند چه می‌شود؟
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟