Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمتی عضو هیأت مدیره به همراه قزل بیگلو مدیر امور ناحیه دو و سعیدی رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه با حضور در مدرسه 9 کلاسه شهدای بانک رفاه کارگران فاروج در استان خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز فصل بهار تعلیم و تربیت را تبریک گفت و اظهار داشت: دیروز در سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس شاهد رژه با صلابت دلاور مردان نیروی مسلح کشور سرفرازمان بودیم و امروز شاهد رژه منظم شما دانش آموزان و آینده سازان میهن اسلامی هستیم که به سوی دانایی پیش می روید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از کارکنان شبکه بانکی به عنوان سربازان نظام اقتصادی کشور یاد کرد و افزود: امروز کارکنان بانک های کشور در جبهه اقتصاد و مبارزه با تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده کشورمان در حال پیکار هستند که امیدواریم به لطف و فضل پروردگار و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) به مانند جنگ تحمیلی و با زعامت مقام معظم رهبری، در این کارزار پیروز و سربلند باشیم.

عضو هیأت مدیره بانک رفاه با اشاره به سوابق درخشان بانک رفاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی تصریح کرد: بانک رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی بزرگ تاکنون اقدامات گسترده ای در حوزه مسئولیت های اجتماعی از جمله احداث و تجهیز مدارس در استان های کم برخوردار کشور، کمک به سیل زدگان، اهدا آمبولانس به بیمارستان ها، مشارکت و حمایت مالی به مراکز درمانی-بهداشتی، کمک به نخبگان و مراکز دانش بنیان، حمایت مالی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی داشته و در این راه گام های مؤثری برداشته است.

در ادامه طی مراسمی عضو هیأت مدیره بانک زنگ مهر و مقاومت را در مدرسه شهدای فاروج استان خراسان شمالی به صدا درآورد که این مراسم به طور مشابه و همزمان در مدارس احداث و تجهیز شده توسط بانک رفاه در 10 استان کشور و با حضور مدیران شعب استان ها و مقامات استانی برگزار و به دانش آموزان این مدارس بسته های لوازم التحریر از طرف بانک رفاه اهدا شد.

گفتنی است، مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران فاروج در استان خراسان شمالی در سال 1390 با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال و با مشارکت بانک رفاه احداث شده و در حال حاضر 100 دانش آموز در مقطع متوسطه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دفاع مقدس اقتصاد دفاع مقدس مقام معظم رهبری بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و شهرداری یزد: اقدامات اولیه امدادرسانی در حین آتش‌سوزی و زمان حوادث در قالب طرح سفیران ۱۲۵، به دانش‌آموزان سه مدرسه در یزد آموزش داده شد.

 

این طرح قرار است با همکاری سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان دانش آموزی استان در ۱۰ مدرسه اجرا شود.

 

گفتنی است؛ این آموزش‌ها شامل بازآموزی آموزش‌های قبلی و تکنیک‌های فرار از دود بود.

دیگر خبرها

  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • مدارس را به شرکت‌های دانش‌بنیان پیوند بزنید
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • طنین زنگ اقتدار در مدارس سمنان
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند