Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا بهترین بازیکن تمامی ادوار است. تاریخ انتشار: 22:38 - 02 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۶۰۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ویسنته دل‌بوسکه در گفت‌وگو با برنامه «لارگوئرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا درباره انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فیفا در سال ۲۰۱۹ گفت: به اعتقاد من مسی بهترین بازیکن جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بهترین بازیکن تاریخ است، اما نباید کریستیانو رونالدو را نادیده بگیریم. محدودیتی نمی‌توان برای این دو قائل شد.

وی همچنین درباره ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن اظهار داشت: امباپه تمامی کیفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به جانشین کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی را دارد، اما هنوز باید کمی بازی خود را تنظیم دقیق‌تر کند. چنین چیزی در مورد وینیسیوس جونیور هم می‌تواند صدق کند، هرچند او هنوز کار دارد تا به این سطح برسد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا در پاسخ به این پرسش که «از بین نیمار و امباپه کدامیک را انتخاب می‌کنید؟»، گفت: نیمار. او کار‌های احمقانه زیادی انجام داده و نمی‌تواند الگوی مناسبی برای دیگران باشد، اما به عنوان بازیکن او بازیکن خیلی خوبی است.

دل‌بوسکه ۶۸ ساله در خصوص احتمال بازگشتش به حرفه مربیگری خاطرنشان کرد: دلم اصلاً برای مربیگری تنگ نشده است. به هیچ وجه هم احتمال بازگشتم به مربیگری وجود ندارد. من پیش از این هدایت دو تیم از بهترین تیم‌های جهان را برعهده داشته‌ام، رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا.

وی در پایان در تمجید از مدافع بارسلونا خاطرنشان کرد: جرارد پیکه انسانی دوست‌داشتنی و فردی بسیار منضبط است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دل بوسکه اسپانیا بارسلونا پیکه نیمار لیونل مسی کریستیانو رونالدو فیفا امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!