Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: با گزارش بازرسان اداره کل استاندراد فارس مبنی بر تولید بتن غیراستاندارد در کارگاهی واقع در حومه شهر شیراز، پرونده‌ای در این راستا تشکیل شد.

او ادامه داد: طبق گزارش بازرسان بتن‌های تولیدی این کارگاه به علت استفاده از مواد اولیه نامرغوب و عدم رعایت موازین استاندارد، بدون کیفیت لازم بوده و استفاده از آن‌ها امکان بروز حادثه را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری از احضار مسئول کارگاه به تعزیرات و تفهیم اتهام وی خبر داد و افزود: با توجه به محرز بودن تخلف این فرد، شعبه رسیدگی کننده حکم به تعطیلی بلافاصله کارگاه و معدوم کردن تمامی بتن‌های تولیدی کارگاه مذکور صادر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس تصریح کرد: تخلفات متخلفان از چشمان ماموران سازمان تعزیرات حکومتی پنهان نمی ماند و هیچ گونه چشم پوشی در این خصوص صورت نمی گیرد.
انتهای پیام/م

کشف یک کارگاه تولید بتن غیراستاندارد در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، وحید زاهد منش گفت: پرونده کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.
رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی شیراز افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
زاهد منش گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • پلمب کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در ساوجبلاغ
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز