Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در سخنرانی خود در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اشاره به  اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی گفت: اراضی فلسطین که تحت اشغال اسرائیل قرار گرفته‌ یکی از مهم‌ترین نقاط بی‌عدالتی است. نقش سازمان ملل اگر نتواند قطعنامه‌های خود علیه اسرائیل را اجرا کند، چیست؟

اخبار بین الملل- او در بخش دیگری از سخنانش افزود: امیدواریم مباحث درباره ایران در یک چارچوب منطقی حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب طیب اردوغان تاکید کرد: سلاح‌های کشتار جمعی به جای آنکه کاملا نابود شوند در هر بحرانی به عنوان اهرم فشار مورد استفاده قرار می‌گیرند. تملک سلاح هسته‌ای یا باید برای همه ممنوع شود یا برای همه مجاز باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان رژیم صهیونیستی مجمع عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای ادامه کشتار رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش‌ها از گورهای دسته جمعی کشف شده اخیر در مجتمع پزشکی نصر در خان یونس در جنوب نوار غزه، حاکی از آن است که صدها آواره، مجروح و بیمار و همچنین کاروان‌های پزشکی قبل از اعدام و دفن دسته جمعی در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفتند.
 
سازمان همکاری اسلامی این اقدامات را جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و تروریسم سازمان یافته دولتی دانست که بر اساس قوانین کیفری بین‌المللی مستلزم تحقیق، پاسخگویی و تحریم است.
 
این سازمان همچنین تاکیدکرد که دیوان کیفری بین‌المللی باید مسئولیت خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.
 
سازمان همکاری اسلامی، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول عواقب جنایات و اقدامات تروریستی مستمر علیه مردم فلسطین دانست که همه ارزش‌های انسانی را نفی می‌کند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.
 
این سازمان در پایان باردیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت خواست جنایات جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را متوقف کرده و حمایت بین‌المللی برای مردم فلسطین را محقق کنند.
 

دیگر خبرها

  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه عمل نکرده است
  • کالبدشکافی یک پیوند نامبارک
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند