Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حاتمی در سخنانی از اقدام شایسته و به هنگام سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه پاسداران در همراهی با متولیان صنعت کشور استقبال و خواستار حضور قوی و علمی مدیریت کلینیک در کلیه زمینه‌های مربوط با صنعت استان شد.

او افزود: امروز همه نیاز به همدلی و حمایت داربم درست به مانند دوران دفاع مقدس که همه دست در دست هم به دفاع از میهن پرداختیم و همین وحدت، رمز موفقیت و پیروزی ما در آن دوران سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون استاندار شرایط سخت امروز را مشابه دوران جنگ دانست و بیان داشت: امروز هم کشور‌های زیادی در مقابل ما ایستاده‌اند و خواهان تسلیم ما هستند، اما تا روح همدلی و یکپارچگی و اطاعت از رهبری واحد در کشور وحود دارد بر هر مشکلی غلبه خواهیم کرد.

حاتمی گفت: افتتاح کلینیک تخصصی صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه نمونه موفقی از همکاری و همدلی بین دولت و بسیج است و قطعا این همدلی در همه عرصه‌ها وجود دارد.

او گفت:مردمی که این همه مشکل و کاستی را با مقاومت و ایستادگی تحمل می‌کنند قطعا لیاقت بهترین خدمات و امکانات را دارند و مدیران باید برای تحقق این امر کار جهادی توام با فکر، برنامه و جسارت انجام بدهند.

 حاتمی اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما در استان بهبود فضای کسب و کار است و کلید واژه موفقیت در این راه و دیگر مشکلات استان، فقط هماهنگی و همدلی همه جانبه از امام جمعه، استاندار، نمایندگان و تولید کنندگان گرفته تا یک شهروندی که فکر می‌کند تاثیر چندانی در این فرایند ندارد، می‌باشد و تا این خواست همگانی به وجود نیاید نباید انتظار تحول و بهبود داشته باشیم که البته آمار منتشر شده نشان‌می‌دهد که در این مسیر موفقیت داشته ایم.

معاون استاندار در ادامه بیان داشت: همه بر این باوریم که استان ما یک استان پر پتانسیل و پر استعداد است و این یعنی زمینه برای برون رفت از وضعیت کنونی و جهش به سمت توسعه و پیشرفت وجود دارد مگر اینکه ما مدیرانی ناتوان باشیم.

 حاتمی در پایان گفت: یکی دیگر از اهداف ما احیای واحد‌های راکد است و به جرات می‌گویم هر واحد تولیدی که قابلیت احیا و ماندگاری در بازار را داشته باشد و مدیریت آن هم توانمند باشد با حمایت‌هایی که از آن خواهیم کرد هرگز اجازه نمی‌دهیم که زمین بخورد بلکه آن را احیا خواهیم‌کرد.

انتهای  پیام/ز

 

کلینیک تخصصی صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری