Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق افراسیابی به سمت سرپرست معاونت امور محتوایی و رئیس گروه برنامه ریزی و بهبود عملکرد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، طی حکمی از سوی محمدرضا بهمنی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، محمد صادق افراسیابی به سمت سرپرست معاونت امور محتوایی و رئیس جدید گروه برنامه ریزی و بهبود عملکرد مرکز منصوب و از زحمات حسین ابطحی رئیس سابق گروه قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد اداره دبیرخانه مرکزی عملیاتی سازی برنامه تحول ارتقای نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی، پشتیبانی کارشناسی حضور موثر مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در شوراها و کارگروه های مرتبط با حوزه فضای مجازی در داخل و خارج از وزارت متبوع، برنامه ریزی برای تقویت منابع مالی مرکز  و جذب سرمایه گذاری برای تولید و نشر محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی و .... از اهم فعالیت های جدید گروه برنامه ریزی و بهبود عملکرد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است.   لازم به ذکر است افراسیابی تا زمان تصویب ساختار نهایی معاونت امور محتوایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال سرپرستی این معاونت را برعهده خواهد داشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات از مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی ۱۶۴۹ بازدید کرد و با چگونگی عملکرد و دستاوردهای این سامانه‌ی خدمت رسان آشنا شد.

در این بازدید، احسان طالبی، مدیرکل دفتر همکاری‌های فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اهم اقدامات انجام شده توسط سامانه ۱۶۴۹ در سال گذشته را تشریح کرد و اظهار داشت: مرکز تماس ۱۶۴۹ در سال ۱۴۰۱ و با هدف ارائه خدمت پایدار و مطمئن به دستگاه‌ها و مردم و با همکاری دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل تدارکاتی و پشتیبانی در دو قالب مرکز تماس و سامانه اینترنتی کار خود را آغاز کرد.

این مرکز که دارای کادری مجرب و آموزش دیده است، در سال گذشته به بیش از ۷۷ هزار تماس تلفنی پاسخ داده است. مدیرکل دفتر همکاری‌های فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه در خصوص وضعیت تماس‌های برقرار شده با این مرکز گفت: عمده‌ترین تماس‌های برقرار شده با این مرکز متعلق به شش فعالیت از مجموع فعالیت‌ها و طرح‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران است. در این میان، بیشترین تماس‌ها با ثبت بیش از ۶۲ هزار بار تماس به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تعلق دارد. مابقی تماس‌ها نیز به ترتیب متعلق به پنجره واحد زمین، پیام‌رسان‌ها، حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، گواهی‌های نرم‌افزار و سامانه پیامکی ۴۰۴۰ است.

طالبی در خصوص رویکرد این مرکز در سال جدید بیان داشت: با توجه به این که خدمت رسانی و انجام وظیفه پاسخگویی جز اولویت‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال پیش رو است، رضایت‌مندی مردم ضمن دریافت پاسخ پس از برقراری تماس با این مرکز و پاسخگویی به سوالات مرتبط با خدمات دارای تعرفه از اولویت‌های مرکز تماس ۱۶۴۹ در سال پیش رو خواهد بود.

گفتنی است، کسب و کارها و عموم متقاضیان، علاوه بر امکان برقراری تماس از طریق شماره ۱۶۴۹، با مراجعه به نشانی https://1649.ir می‌توانند از آخرین مصوبات و بخشنامه‌های دستگاه‌های ذیربط در خصوص حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال باخبر شوند و در صورت نیاز شکایت خود را از سکوها و دستگاه‌های متولی در این زمینه به ثبت برسانند.

کد خبر 6085520 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • کشور‌های بریکس می‌توانند به طور مشترک در برابر استعمار دیجیتال مقاومت کنند
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • راهکار‌های سند تحول قوه قضائیه برای رفع مشکل غیرمتقن بودن آرا و تصمیمات قضایی
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد