Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  ما امروز در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای بزرگی هستیم که به‌خصوص در حوزه رسانه‌ای ابعاد متعددی دارد و سنگر دفاع در این جنگ به‌خوبی حفظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آریا، غلام‌حسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری تهران در همایش هم‌راز با شقایق که برای نکوداشت ایثارگران و اهالی رسانه فعال در حوزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: ما دهه‌شصتی‌ها که در شهرداری به شهروندان تهرانی و خانواده‌های شهدا خدمت می‌کنیم، توفیق حضور در جبهه‌ها را نداشتیم اما این توفیق را یافته‌ایم که در خدمت مردم شهیدپرور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ما آوای جنگ را با صدای دلنشین شهید آوینی‌ها و مرحوم کریمی‌ها شنیده‌ایم و امیدوارم این مسیر نورانی با پژواک این صداها ادامه پیدا کند که مجدانه فعالیت کردند؛ ما نیز در شهرداری تهران سعی می‌کنیم این مسیر را در همه فعالیت‌ها، به‌خصوص فعالیت‌های مرتبط با حوزه رسانه، جدی بگیریم.
محمدی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، دفاع مقدس ادامه دارد و امروز تنها عناصر آن عوض شده؛ ما امروز در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای بزرگی هستیم که به‌خصوص در حوزه رسانه‌ای ابعاد متعددی دارد و سنگر دفاع در این جنگ به‌خوبی حفظ می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان نسل انقلاب اسلامی آن‌چه از جنگ به یاد داریم، وحدت و انسجام و روایت غیرت و دلسوزی رزمندگان است. امیدوارم این دست‌آورد امروز هم در عرصه فعالیت حفظ شود چرا که امروز هم کشورمان به وحدت و انسجام نیاز دارد.
گفتنی است پیروز حناچی شهردار، محسن هاشمی رئیس شورای‌شهر تهران و سردار سرتیپ اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران نیز در این همایش حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور

کارشناس اندیشکده دیپلماسی اقتصادی معتقد است، جهش تولید بدون حضور در بازارهای خارجی ممکن نیست. بر این اساس در حوزه تسهیل گری تجارت خارجی، از سمت دولت بایستی فعالیت بیشتری دیده شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیرضا عرب پور، در خصوص الزامات تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" گفت:  از سنوات گذشته روی اصل 44 و خصوصی سازی بنگاههای دولتی تاکید شد اما این هدف به خوبی پیش نرفت.

این پژوهشگر اقتصادی گفت: امروز اقتصاد ایران درگیر تحریم‌های همه جانبه است، وقتی افق مشخصی در این خصوص دیده نمیشود بایستی روی سرمایه های داخل تاکید کرد.
 

 

.

 

وی افزود، این درحالی است که برخی قوانین کشور مانع حضور بخش خصوصی در  اقتصاد است. بر این اساس باید قوانین جدید در این حوزه تصویب شود.

عرب پور گفت: شرکتهای نوآور دانش بنیان نیز در راستای تحقق هدف شعار سال موثر هستند،  در سنوات اخیر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان رونق یافته و بایستی تاکید بیشتری در این حوزه انجام شود.

وی در خاتمه گفت: جهش اقتصادی بدون حضور در بازارهای خارجی ممکن نیست. بر این اساس در حوزه تسهیل گری تجارت خارجی، از سمت دولت  بایستی فعالیت بیشتری دیده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت