Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره نوسازی تاکسی‌های فرسوده و تمهیدات اتخاذشده در این زمینه اظهار داشت: این موضوع خوشبختانه در حال حاضر از بن‌بست خارج شده و طی تفاهم نامه‌ای با شرکت ایران‌خودرو جهت اجرای طرح ملی نوسازی تاکسی‌ها اقدامات مؤثری در حال انجام است. 

اخبار اجتماعی- ​وی افزود: شهرداری این آمادگی را دارد که وام 40 میلیون تومانی برای 10 هزار تاکسی اختصاص دهد تا نوسازی این ناوگان هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه وام‌های 40 میلیون تومانی از طریق صندوق کارآفرینی امید برای تاکسی‌ها تأمین می‌شود، ادامه داد:‌ تحویل تاکسی‌های نو از روز گذشته انجام شده هر چند تعداد اندک بود.

وی در مورد نحوه ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت وام و تاکسی نو گفت: ثبت نام از قبل انجام شده است و رانندگان بسیاری در صف انتظار هستند که اکنون سازمان تاکسیرانی با اولویت، تاکسی‌های نو را دراختیار آنها قرار می‌دهد.

قنادان با اشاره به اینکه از روز گذشته پیش‌فاکتور برای خودروهای نو صادر و تحویل تاکسی ها آغاز شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ پیش‌فاکتورها 8 میلیون تومان بوده و طی توافقات انجام گرفته با ایران‌خودرو، قیمت تاکسی 64 میلیون تومان می‌شود که از این میزان 40 میلیون تومان آن را شهرداری تأمین می‌کند. 

وی گفت: تاکسی‌های نو در حال حاضر پژو405 بوده و ما در تلاش هستیم که طی تعهدات و تو افقاتی با شرکت ایران‌خودرو  این موضوع را مطرح کنیم که تحویل همه تاکسی‌های نو تا آخر سال انجام شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تاکسی تاکسی شهر تهران شهرداری رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت

احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال استاندار البرز با هدف بازدید از پروژه پل B۱ و افتتاح پروژه اتوبوس‌های برقی در کرج وارد البرز شد.

احمد وحیدی با حضور در کرج ضمن بازدید از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان، از نخستین جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی در کشور بهره‌برداری کرد.

‌وزیر کشور با بیان اینکه تحول عظیم و بزرگی در حوزه حمل و نقل داخلی در کشور در حال انجام است که از شهر کرج این تحول آغاز شده است، اظهار داشت: راه‌اندازی ۴۰ دستگاه اتوبوسی که در کرج از امروز وارد خدمات‌رسانی می‌شود، نقطه آغازین تحول بزرگ و عظیمی در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار خرید این اتوبوس‌ها اظهار داشت: در ا‌بتدای کار لازم بود که وزارت کشور وارد شده و از طریق یارانه‌هایی که در در اختیار دارد، به شهرداری‌ها کمک کند که شهرداری کرج نخستین شهرداری در این حوزه بود و توانست از این یارانه‌ها استفاده کند.

‌وزیر کشور با بیان اینکه برای شروع به کار این اتوبوس‌ها و زیرساخت‌های آن لازم بود که تولید‌کننده که فروشنده این اتوبوس‌ها‌ست، این اتوبوس‌ها را با قیمت مناسب‌تری در اختیار شهرداری کرج قرار دهد، تصریح کرد: شهرداری کرج هم به نیابت از دولت لازم بود که از یارانه‌ها و تسهیلات این بخش استفا‌ده کند.

وحیدی با بیان اینکه اقدامات لازم برای خرید مناسب از سوی دولت ایجاد شد و شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج نیز به عنوان نخستین شهر از این تسهیلات استفاده کرده و خدمات‌رسانی با این اتوبوس‌ها را در شهر خود آغاز کردند، ادامه داد: شهر کرج که از لحاظ آلودگی هوا در بین شهر‌های پرخطر کشور قرار دارد که می‌بایست از این امکان، استفاده کند؛ الحمدلله با تلاشی که صورت گرفت، امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه شارژ این اتوبوس‌ها هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه با بهره‌برداری از جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی عملا فعالیت این اتوبوس‌ها در کرج آغاز شده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان کرجی هستند، اضافه کرد: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهر‌های پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد، گفت: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهر‌ها بکاهیم.

وحیدی با تاکید بر اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی البرز از جمله آزاد‌راه شهید سلیمانی کرج خاطرنشان کرد: با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان‌سازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد
  • مدیرعامل اسنپ: قطع سهمیه سوخت رانندگان موجب تورم می‌ شود