Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه آثار هنری «پلاک صلح» سه شنبه شب با حضور هنرمندان و علاقه مندان به صلح در نگارخانه سروناز شیراز گشایش یافت.

این نمایشگاه که به بازطراحی مفاهیم و چالش های صلح جهانی با استفاده از نمادها و المانها و موتیف های صلح می پردازد، با همکاری «ایکوم» ایران برگزار می شود.

در حاشیه این نمایشگاه که تا ۹ مهرماه جاری برپاست، اعظم امینی، نمایشگاه گردان «پلاک صلح» به خبرنگار مهر، گفت: خلاقیت در بیان مفاهیم صلح آمیز بر روی آنچه زیور می نامیم؛ هدف این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه پس از انتشار فراخوان آثار که بیش از یک ماه پیش منتشر شد، ۸۷ اثر از سراسر ایران به این نمایشگاه ارسال شد، افزود: در نهایت ۴۰ اثر برای نمایش انتخاب شد که از آثار هنرمندان شهرهای تهران، رفسنجان، اصفهان، ساری و شیراز است.

امینی از مقصد بعدی این نمایشگاه خبر داد و گفت: آثار «پلاک صلح» پس از شیراز در موزه صلح تهران به نمایش گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: آنچه در این رویداد مهم بود، حمایت معنوی است که «ایکوم» ایران و نگارخانه سروناز از این رویداد کرد تا آثار صلح جویانه هنرمندان گردآوری شود.

امینی، ادامه داد: از میان آثار راه یافته به نمایشگاه «پلاک صلح»، ۵ اثر از سوی ایکوم ایران موفق به دریافت گواهی تقدیر می شوند که در روز اختتامیه نمایشگاه با حضور رئیس ایکوم ایران به هنرمندان اهدا خواهد شد.

وی از برپایی نشست «صلح شیرازی» با حضور احمد محیط طباطبایی، رئیس ایکوم ایران در ساعت ۱۷ روز ۹ مهرماه به میزبانی نگارخانه سروناز شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در برگزاری نمایشگاه هنری «پلاک صلح» افزون بر احمد محیط طباطبایی، رئیس ایکوم ایران، علیرضا حسن زاده، رئیس پژوهشکده مردم شناسی، اردشیر صالح پور، نویسنده و پژوهشگر، محمدرضا تقی پور، رئیس موزه صلح، همراهی می کنند.

کد خبر 4728107

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز نگارخانه سروناز صلح و سازش نمایشگاه هنری ایکوم هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شیراز اربعین 98 شهرکرد استانداری سمنان گرگان خطبه های نماز جمعه اجلاس جاده ابریشم بازگشایی مدارس بیرجند سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد

جواد عبدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: نمایشگاه هنری «طوفان‌الاحرار» مجموعه آثار خوشنویسی در خط‌های مختلف و نقاشی است که به همت کانون هنر این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه انسانی هر مسلمانی است و هر یک از ما با هر شیوه و سبکی می‌توانیم صدای مظلومیت مردم ستمدیده غزه باشیم که دانشجویان کانون هنر دانشگاه آزاد بجنورد، زبان هنر را برای نشان دادن حمایت خود از طوفان‌الأقصی انتخاب کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بیان کرد: آثار خوشنویسی که با شرکت مریم ریحانی، شادی ریحانی، امین فیروزبخت، رامین فیروزبخت و زهرا معماریانی در نمایشگاه قرار دارند در سبک‌های نستعلیق ثلث و نقاشی هستند.

عبدی افزود: نمایشگاه طوفان‌الأحرار در محل خانه فرهنگ و هنر این دانشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی
  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد