Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شاکرمی گفت : تایید پیشنهاد اصلاح آیین نامه تبصره 2 ماده 149 به اتفاق آراء اعضای شورای عالی کار  در راستای افزایش نقش دولت در توانمند سازی تعاونی های مسکن و مصرف کارگران با مشارکت وزارت راه و شهرسازی ، سازمان تامین اجتماعی و وزارت کشور (شهرداری ها) یکی از مصوبات این نشست بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : دراین جلسه مصوب شد هوشمند سازی شبکه های توزیع تعاونی های مصرف و ساماندهی تعاونی های مسکن کارگری به روش های نوین انجام شود .

معاون روابط کار وزارت تعاون  ،کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد : استفاده از محتویات ارائه شده از سوی  معاونت فرهنگی ، اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در اصلاحیه آیین نامه  مورد نظر و مشارکت جدی تشکل های کارگری و کارفرمایی در این اصلاحیه ازدیگر مصوبات این نشست به شمارمی رود .

 معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : در خصوص تفاهم نامه معاونت امور تعاون با بانک توسعه تعاون  نیز مقرر شد  نشستی مشترک با حضور "کبیری" معاون امور تعاون ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  و نمایندگان کارگران و کارفرمایآن برگزار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت شورای عالی کار مسکن معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین وزیری اظهار کرد: بر حسب ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد گزارش مأخوذه از سامانه جامع روابط کار، میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف کار استان به ۱۲ روز کاهش داشته است و استان هرمزگان توانسته از این حیث رتبه اول کشوری را کسب کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ ورودی پرونده‌ها به مراجع حل اختلاف ۲۶۷۶ مورد بوده است که کارشناسان روابط کار استان هرمزگان با رعایت قاعده دادرسی عادلانه و اصل سرعت سعی در احقاق حق و حل و فصل دعاوی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آرای صادره در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵۶۴ فقره دادنامه بود، افزود: از این تعداد ۸۴۰ فقره دادنامه به صورت سازشی صادر شده است که ۳۲ درصد از کل دادنامه‌ها را شامل می‌شود.

معین وزیری گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ درصد آرای مراجع حل اختلاف که در دیوان عدالت اداری فرجام خواهی شده بود عیناً تأیید شده است.

گفتنی است، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تعداد مراجع حل اختلاف کارگری استان را ۱۴ هیأت تشخیص و ۵ هیأت حل اختلاف اعلام کرد.

کد خبر 6081769

دیگر خبرها

  • افزایش رفاه اجتماعی با اخذ مالیات بر عایدی سرمایه
  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • جشن بزرگ کارگری در میبد