Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@01:04:57 GMT

طعنه میثاقی به فردوسی پور

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۴۵۴۴

خرداد؛ میثاقی در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب که بعد از دبی جنجالی ۹۰ برگزار شد  با گفتن جمله ای به  فردوسی پور طعنه زد و گفت:"تو این سال‌ها عادت کردیم به حاشیه ها بپردازیم و هر وقت قرار بوده درباره بحث های کارشناسی و ساختاری حرفی بزنیم گفتیم حتما در یک برنامه کارشناسی ویژه به آن می پردازیم ولی هیچ وقت آن برنامه ویژه وقتش نرسید» عبارتی که خیلی سریع همه یادشان افتاد عادل فردوسی پور از آن استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر عادل فردوسی پور از این جمله استفاده میکرد اما در همان برنامه نود، به بسیاری از درگیری های صورت گرفته در فوتبال می پرداخت  وبا افراد مختلف تماس میگرفت و از انها توضیح می خواست .حتی وارد  حواشی داوری با سند ومدرک میشد اما در آخر بازهم این بررسی برای عادل کم بود و میگفت بحث کارشناسی را در یک برنامه جدا انجام می دهیم.
به گزارش شفقنا، فوتبال برتری که بعد از دربی انجام شد، هیچگونه هیجانی نداشت و بیننده برای دیدن انتهای برنامه رغبتی پیدا نمیکرد،گرچه که برخی از ایرادهای اجرای میثاقی مثل تند تند حرف زدن و مدل آماتور نگاه کردنش به دوربین برطرف شده است اما هنوز فوتبال برتر یک برنامه مسطح بدون فراز وفرودهای هیجانی برای بیننده است.در آخر همه این مقایسه ها  بین نود وفوتبال برتر،کاش میشد در این وسعت برنامه های ورزشی جایی برای نود وجود داشته باشد، نودی که مجموعه ای از آیتم های متنوع برای تمام اقشار جامعه بود.
منبع: شفقنا برچسب ها: میثاقی ، فردوسی پور

منبع: خرداد

کلیدواژه: میثاقی فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه باشگاه ذوب‌آهن: دکمه پنالتی ما خاموش شده!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اگرچه امروز مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد، اما اعضای باشگاه اصفهانی به قضاوت سعید رحیمی مقدم در این مسابقه معترض هستند.

ذوبی‌ها که در بازی های گذشته نیز چند بار نسبت به گرفته نشدن پنالتی به سود آنها معترض شده بودند، امروز هم یک ویدئو از صحنه‌ای از بازی با آلومینیوم را منتشر کردند و متن جالبی را نوشتند.

باشگاه ذوب‌آهن نوشته است: «شاید گزینه اعلام پنالتی برای ذوب‌آهن، خاموش شده...»

سبزپوشان اصفهانی در ادامه متن خود در کپشن ویدئویی که انتشار داده‌اند، آورده‌اند: «سرنگونی مهرداد رضایی در دقیقه 72 بازی  که باز هم خبری از اعلام خطا و پنالتی نیست. ما قضاوت نمی‌کنیم، قضاوت با شما!».

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • طعنه سنگین و خبرساز رضا رشیدپور به رئیسی + ویدئو
  • طعنه باشگاه ذوب‌آهن: دکمه پنالتی ما خاموش شده!
  • فردوسی متعلق به تمامی فارسی‌زبانان است
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • طعنه درو مک اینتایر به وین رونی؛ چه بلایی سرت آمده؟! (زیرنویس فارسی) / فیلم WWE