Web Analytics Made Easy - Statcounter

1. بهترین زمان برای سفر به استانبول؛ هدف سفر خود را مشخص کنید!

بهترین زمان سفر به استانبول را، فقط و فقط هدف سفر شما مشخص می‌کند. در صورتی که آب و هوا برای شما اهمیت دارد، بهتر است در بهار و تابستان به دنبال خرید تور استانبول باشید. اما اگر برای شما مهم است که هزینه زیادی برای اقامت پرداخت نکنید، قطعا باید پائیز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید!

2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین راه‌حل کاهش قیمت تور استانبول؛ اول بلیط رفت و برگشت بخرید!

بهترین راه‌حل کاهش هزینه تور استانبول این است که بلیط رفت و برگشت هواپیما خود را حداقل 3 الی 4 ماه زودتر از زمان سفر خریداری کنید. چرا که هرچقدر به زمان سفر نزدیک‌تر می‌شوید، قیمت بلیط هواپیما افزایش می‌یابد. برای رزرو هتل محل اقامت نیز عجله نداشته باشید. چرا که 1 ماه قبل از تاریخ سفر نیز می‌توانید هتل خود را رزرو کنید.

3. تورهای لحظه آخری استانبول؛ به صرفه‌ترین راه‌ خرید تور استانبول!

تور لحظه آخری استانبول به این معناست که تا ساعاتی قبل از شروع سفر ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد. در این حالت آژانس‌های مسافرتی تور را با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسانند. چرا که کاهش هزینه تور بهتر از سوخت شدن کامل آن می‌باشد. بیشترین تورهای لحظه آخری استانبول در مهر ماه، دی و خرداد ماه، ماه مبارک رمضان و بهمن و اسفند ماه در دسترس می‌باشد. شما می‎توانید تورهای لحظه آخری را حداقل 20 تا 50 درصد ارزان تر از نرخ عادی رزرو کنید.

4. براساس بودجه‌تان تصمیم بگیرید؛ کمترین و بیشترین قیمت را بدانید.

بزرگترین مزیت تور استانبول این است که شما می‌توانید براساس بودجه‌تان تور انتخاب کنید. در صورتی که در ایام پیک سفر استانبول باشیم، شما با حداقل 3،500،000 تومان می‌توانید تور استانبول بخرید. اما اگر در ایام کم ترافیک سال باشیم، با حداقل 2،700،000 تومان نیز می‌توانید به استانبول سفر کنید.

5. نحوه تعیین قیمت تور استانبول را نیز باید بدانید.

نحوه تعیین قیمت تور استانبول به 2 عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما بستگی دارد. ایرلاین‌های ایرانی ماهان، معراج، ایران‌ایر و آتا معمولا به سمت استانبول پرواز دارند. از ایرلاین‌های خارجی نیز می‌توانید ترکیش، قطرایرویز، فلای‌دبی و غیره را نیز انتخاب کنید. پیشنهاد اول ما، انتخاب ایرلاین‌های ایرانی است. چرا که هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت هواپیما می‌پردازید. در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت در آن‌ها کمتر خواهد بود.

6. تور ارزان استانبول؛ تور استانبول حراجی ندارد!

تور ارزان استانبول به 2 صورت قابل دسترسی است. تورهای لحظه آخری که توسط آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شود و اقامت در هتل‌های 3 ستاره و یا هاستل‌ها! در مورد کیفیت مورد اول شک نداشته باشید اما زمانی که پکیج‌های استانبول با اقامت در هتل‌های 3 ستاره و هاستل به شما پیشنهاد می‌شود، قبل از هرچیز به کیفیت آن باید شک کنید!

سفر ارزان به استانبول کار سختی نیست! فقط کافیست شما اطلاعات خود را در رابطه با تورهای استانبول افزایش دهید. برای افزایش اطلاعات در مورد تور استانبول می‌توانید از سایت آژانس هواپیمایی نهال گشت به آدرسNahalGasht.com  بازدید کنید و یا با مشاوران تور استانبول نهال گشت به شماره 02633143000 در تماس باشید.

2121

کد خبر 1303461

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام با پیش نشست ترکیه استانبول برگزار شد.

این پیش نشست پنجشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ به وقت ایران در دانشگاه آرل استانبول، ترکیه برگزار گردید.

گفتنی است این نشست با مشارکت اساتید جمهوی اسلامی ایران و ترکیه برگزار شد.

کد خبر 6081678 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • همه چیز درباره دلفیناریوم استانبول
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • امیرعبداللهیان عازم نیویورک شد
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • ایران از ایکوموس خارج نشده است