Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص مطالب مطرح شده درباره هدیه ۲۰۰ لپ تاپ از سوی وزارت ارتباطات به هیئت دولت گفت: من یادم نمی‌آید که ۲۰۰ لپ تاپ داده باشم اما خوب یادم می‌آید برادری که از مشهد به تهران آمده و اخیرا این فعالیت‌ها را می‌کند، چیزهای دیگر یادم می‌آید که سال ۸۸ مخابرات را به ثمن‌بخس واگذار کردند و از محل درآمدهای خودش قسط هایش را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یادم می‌آید که هنوز پنج هزار میلیارد تومان از پول های مردم آنجاست و هنوز تعیین تکلیف نشده است، اگر موضوعاتی باید بررسی شود اینها است. در مورد موضوع ۲۰۰ لپ تاپ هم خواستم گزارشی ارائه دهند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تولید کننده ایرانی اشکالات مربوط به تلفن همراه ساخت داخل را رفع کرده است، اظهار کرد: این تولید کننده، ۲ روز قبل آخرین نسخه تلفن همراه خود را برای من فرستادند که بسیار خوب است. این تلفن همراه ارتقا پیدا کرده و قیمت تمام شده آن دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده که قابل رقابت با نمونه خارجی است و دوربین آن کیفیت بالایی دارد.

آذری جهرمی تاکید کرد: این تلفن همراه سرعت پردازش بسیار بالایی دارد. ما با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صمت تفاهم کردیم که یک خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی را برای تحریک بازار اختصاص دهند.

ادامه دارد ...

کد خبر 4728464 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هیئت دولت مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا هفته دفاع مقدس دفاع مقدس اسحاق جهانگیری دولت دوازدهم برجام محمد جواد ظریف سازمان ملل متحد سپاه پاسداران علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال ۱۱ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. 

مصطفی بهی گفت: از ابتدای فروردین تاکنون با راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۱ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به  گفته وی از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های نیک، رودسیاهو و نوده علیا شهرستان سربیشه، فهالنج شهرستان طبس و اشک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقاء تکنولوژی ۴ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های حصارسنگی و مزداب شهرستان بیرجند، چاهدراز شهرستان نهبندان و حسین آباد و شاج شهرستان زیرکوه، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از هزار و  ۲۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی