Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ روز گذشته یه مناسبت سومیین روز از هفته دفاع مقدس، مراسمی با حضور حسن حقیقی مدیرعامل، معاونان، ،مدیران، روئسای قسمت ها و ادارات و کارشناسان مسئول بخش های مختلف شرکت برگزار شد و یاد سال های جنگ و جهاد و حماسه افرینی ها و دلاورمردی های ایثارگران و رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم پس از قرائت دعای زیارت عاشورا، حجت الاسلام و المسلمین رضایی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ری سخنانی در خصوص روزهای خاطره انگیز دفاع از دین و وطن و پاسداری از حریم ولایت و رهبری ایراد کرد.

در ادامه این مراسم حسن حقیقی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس طی سخنانی گفت: امنیت و آرامش کنونی در کشور مدیون و مرهون رشادت ها و ایثارگری های مردان و زنان مجاهدی است که با بذل جان و اهدای خون پاک خود درخت اسلام و انقلاب راآبیاری کردند تا ما اکنون با آرامش در کنار هم جمع شویم و به کار و خدمت بپردازیم.

وی در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس به تشریح و تبیین برنامه ها و فعالیت های شرکت در روزها و ماه های آینده پرداخت و با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی از برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته جهت برپایی دو موکب برای استقبال و پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی تهران خبر داد و از مدیران و کارکنان شرکت خواست تا با بسیج کامل امکانات جهت شرکت در مراسم اربعین و خدمت رسانی هر چه بهتر و شایسته تربه زائران حرم حضرت عبدالعظیم و جاماندگان اربعین حسینی تهران آماده شوند.

حقیقی در پایان با اشاره به شرایط و وضعیت با ثبات و خوب شرکت در حوزه ها و بخش های مختلف و برشمردن بخشی از دستاوردهای شرکت در یک سال گذشته  از تمامی مدیران و کارکنان شرکت در ایجاد و استمرار این شرایط قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ خدمت رسانی دفاع مقدس عاشورا نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دوم اردیبهشت هر سال یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این تاریخ به عنوان سالروز تأسیس این نهاد مقدس و ارزشی در تاریخ ماندگار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که در طول این ۴۵ سال نه تنها می‌تواند در حیات انقلاب اسلامی تحول ایجاد کند بلکه توانست جغرافیای جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

این نهاد انقلابی امروز با گذشت از فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام توان و قدرت برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی سربلند و سرافراز به قله‌های فتح و پیروزی رسیده است و امروز در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان بویژه استکبار جهانی قدعَلَم کرده و تاریخ ساز شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های امامین انقلاب در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام غرورآفرینی کرده و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه سلامت و دیگر میادین انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورای حسینی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام در جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی می‌کند و همچون دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و نقطه امید برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

بنیامین مرشدی و گزارش سالروز تاسیس سپاه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی