Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: برای شتاب در روند اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز، 2 بستر جدید در ابعاد ملی برای جمع‌آوری اطلاعات مشترکان گاز به زیرساخت‌های پیشین افزوده شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، روح‌اله نوریان، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر، اظهار کرد: مشترکین گاز باید شماره اشتراک خود را به همراه ستاره و عدد 1 (*1) به شماره پیامک متمرکز 1000194 ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(از سمت چپ: 1*«شماره اشتراک»)
وی همچنین با معرفی لینک «طرح جمع‌آوری اطلاعات تماس مشترکان گاز» روی وب سایت شرکت ملی گاز ایران با آدرس http://www.nigc.ir از مشترکان خواست اطلاعات مورد نیاز را درج کنند.
نوریان ضمن تاکید بر آغاز فاز حذف قبوض کاغذی از اوایل آذرماه 1398، از مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی درخواست کرد با استفاده از ظرفیت‌های استانی مانند اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های محلی، سرویس‌های پیامکی، تلفنی و پست الکترونیک مربوط به هر شرکت گاز استانی و یا مراجعه کنتورخوان، برای جمع‌آوری شماره همراه مشترکان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید مهجور گفت: ۶۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب، فروردین امسال در گیلان شناسایی و تعیین تکلیف شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: افرادی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کنند علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی ، به شبکه توزیع آب تصفیه شده و بهداشتی خسارت وارد کرده و خدمات رسانی به این مشترکان را با اختلال مواجه می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۹۳۴ هزار و ۳۵۳ مشترک از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!