Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ابراهیم مبارک‌قدم، مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان در شبکه راه‌ها هزینه شده‌است که ۱۲۳ کیلومتر راه اصلی احداث و ۴۰ کیلومتر آماده آسفالت شده‌است.

 مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد:از محل اوراق اسناد خزانه و غیر دولتی، ساخت ۱۴۹ کیلومتر راه روستایی تمام شده و ۶۴ کیلومتر اماده اسفالت است که با اتمام آن آمار جمعیت برخوردار روستایی از راه آسفالت به ۸۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تکمیل و اتمام بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی امام خمینی (ره) خوی، ساختمان یادمان مصدومان شیمیایی سردشت را از دیگر پروژه های فاخر افتتاح شده اعلام کرد.

مبارک قدم ادامه داد:تغییر پادگان شهر ارومیه به عنوان تنها تنفسگاه شهر به عنوان باغ موزه و میدان مراسم های ملی و مذهبی به تصویب کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی و معماری رسید.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی  با اشاره به اقدامات ستاد بازآفرینی شهری گفت:بازافرینی ۱۷ محله در ۵ شهر ارومیه، مهاباد، میاندوآب، خوی و بوکان در دستور کار قرار گرفت و ۲۵۰ اقدام یا پروژه با هماهنگی فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی و شرکتهای خدمات رسان برنامه ریزی شده است .

 

 

انتهای پیام/م

 

آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته