Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهری از جریمه نقدی اصناف به کارگیرنده مشمولان غایب خبرداد و گفت: مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند برابر ماده ۱۰ قانون با محرومیت های اجتماعی مواجه می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پلیس،سردار«تقی مهری» گفت: مشمولان غایبی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند برابر مواد 58 و 62 قانون خدمت وظیفه عمومی با تشدید محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی، عدم برخورداری از هرگونه تسهیلات دولتی و اشتغال در سازمان ها و کارگاه های دولتی و خصوصی مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی افزود: درصدد هستیم با افزایش ارتباط سیستمی با سازمان های دولتی و غیردولتی مانند؛ وزارتخانه ها، بانک ها و شهرداری محرومیت های اجتماعی مشمولان غایب را بیشتر پیگیر باشیم.

 

وی بیان کرد:براساس ماده 10 قانون وظیفه عمومی هرگونه استفاده از تسهیلات دولتی مانند دریافت وام،کسب پروانه کار،کاندید شدن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی،استخدام به هرصورت (رسمی،پیمانی،قراردادی،روزمزد) به شرط تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولان است.

 

سردار مهری گفت: در صورت به کارگیری مشمولان غایب توسط کارفرمایان، کارخانجات،کارگاه ها،شرکت ها،آموزشگاه ها، بنگاه ها، مغازه ها، تعمیرگاه های دولتی و خصوصی برابر ماده 63 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی،برای اعمال مجازات تعیین شده به دستگاه های قضائی معرفی می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: براساس ماده 63 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی مجازات در نظر گرفته شده برای این دسته از افراد، برای بار اول پرداخت هزینه سالانه یک سرباز به مبلغ حدود 130 میلیون ریال و برای بار دوم و بیشتر هزینه سالانه سه سرباز محاسبه و اخذ می شود

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع استان همدان هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح اربعین حسینی سبک زندگی اسلامی مسجد طراز اسلامی سردار مهری کارفرمایان سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی

دیوان محاسبات کشور، مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی