Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت: پس از انتشار گزارش «شفا گرفتن جوان مسیحی و مسلمان شدن 23 ارمنی» در خبرگزاری فارس، شورای خلیفه‌گری ارامنه اطلاعیه‌ای صادر و اطلاعات این گزارش را تکذیب و آن را دروغ خوانده است. در پاسخ به این نامه، یادآوری نکات زیر، ضروری است:

1- انتشار این گزارش در خبرگزاری فارس در راستای نمایش پیوندهای عمیق عاطفی میان پیروان ادیان مختلف کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنان و مردانی که به‌رغم تفاوت‌ها، زیر چتر واحدی به نام جمهوری اسلامی ایران خواهرانه و برادرانه در کنار هم زندگی می‌کنند. بدیهی است تهیه و انتشار چنین گزارشی، هرگز با هدف جریحه‌دار کردن احساسات پاک ارامنه هم‌وطن نبوده است و قضاوت‌هایی این‌چنین بر مبنای اطلاعات ناقص و غیرواقعی، بیشتر سبب تحریک احساسات پاک ارامنه عزیز خواهد بود.

 

 2- تمام اطلاعات این گزارش، بر پایه مستندات و گفت‌وگو با شخصیت‌های حقیقی تهیه شده است؛ اما بنا به درخواست خانواده مصاحبه‌شونده و برای پیشگیری از مشکلات احتمالی برای این جوان و خانواده او  -که پیش‌بینی آن نیز سخت نبود و در اطلاعیه مذکور نیز می‌توان ردپایی از آن دید- تمامی اسامی یادشده در گزارش، به‌صورت «مستعار» انتخاب و استفاده شده است.

 

3- ضمن توصیه به شورای محترم خلیفه‌گری ارامنه، برای حفظ آرامش و پرهیز از مواضع عجولانه، خبرگزاری فارس، آمادگی کامل خود را برای ارائه مستندات این گزارش در مراجع قضایی ذی‌صلاح اعلام کرده و از پیگیری‌های قانونی آن شورای محترم برای روشن شدن واقعیت‌های موجود در این گزارش استقبال می‌کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس

حامد رستمی رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت را حکیمانه و راهگشا دانست و گفت: تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری از پیش نیاز‌های توسعه پایدار است.

او بیان کرد: اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت در روستا‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت تمامی توان خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.

رستمی افزود: شورای جوان‌سازی در روستا‌ها به صورت هدفمند به فعالیت می‌پردازد و استاندار مردمی فارس تاکید ویژه‌ای بر اجرای موثر آن دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در راستای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکار‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی هستند.

رستمی از ظرفیت‌های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستا‌های استان پهناور فارس پرچمدار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم‌افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.

او اظهاری امیدواری کرد: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستا‌ها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقای کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس یادآور شد: تشکیل شورای جوان‌سازی در روستا‌ها با مدیریت دهیاری، اعضا فرمانده پایگاه‌های مقاومت، خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس