Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@04:18:45 GMT

بیمه شدن 7 هزار قالیباف در استان قم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۷۶۱۰

بیمه شدن 7 هزار قالیباف در استان قم

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی اصغر دادخواه در جلسه کارگروه فرش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به بیمه قالیبافان اظهار کرد: در کشور حدود 600 هزار نفر و در استان قم 7 هزار نفر قالیباف زیرپوشش بیمه اجتماعی قرار دارند و بازرسان تامین اجتماعی اقدام به بازرسی از اماکن بافت فرش در استان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرداخت بخشی از حق بیمه قالیبافان بر عهده دولت است و هر ماه حدود 300 میلیارد تومان هزینه حق بیمه تامین اجتماعی قالیبافان است، کسانی باید از این مزایا استفاده کنند که به کار قالیبافی اشتغال دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم افزود: اعتقاد به قطع بیمه قالیبافان در استان نداریم، ولی در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی قالیباف به مدت سه ماه متوالی، این قطع بیمه به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد.

دادخواه با اشاره به بازرسی از واحدهای قالیبافی اظهار کرد: امکان بازرسی مشترک از واحدهای قالیبافی را با اتحادیه فرش داریم، ارائه آمار تفکیکی قالیبافان بیمه شدگان به اتحادیه مربوطه ممکن است.

وی خاطرنشان کرد: اعتباری در بودجه سال جاری برای افزوده شدن افراد جدید به لیست قالیبافان بیمه شده در نظر گرفته شده است که باید با پیگیری از نمایندگان مجلس به دنبال اجرایی شدن این مساله باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم تامین اجتماعی دولت قم نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، یعثوب نژاد محمد در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: بیمه اجباری مجدد شاغلین فصلی و ساکنین شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر که از مزایای درمان روستایی و عشایری استفاده کرده و زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بیمه هستند، نزد سازمان تامین اجتماعی لازم نیست.
وی اظهار کرد: قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در پانزدهم اسفندماه ۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده که متاسفانه تاکنون به اجرا گذاشته نشده است.
نژادمحمد با اشاره به رفع قوانین مخل کسب و کار در استان افزود: از ۷۰ مورد قوانین مخل کسب و کار ۲۱ مورد در سال گذشته شناسایی شد که از این تعداد ۱۷ مورد مصوب و مابقی نیز قرار است تا آخر اردیبهشت ماه امسال تسهیل و به استان ابلاغ شود.

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت