Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی استاندار زنجان و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان زنجان در پیامی از همه عوامل و نیروهای شرکت کننده در اطفاء حریق مراتع و منابع طبیعی منطقه بادامستان شهرستان طارم تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

حسب آتش سوزی رخ داده در منطقه بادامستان شهرستان طارم که وسعت زیادی از مراتع و منابع طبیعی را طعمه حریق کرده و خسارات فراوانی به مراتع و گونه های گیاهی محیط زیست و منابع طبیعی وارد کرد، جا دارد از تلاش همه عوامل و نیروهای شرکت کننده در پاسخ به بحران ایجاد شده، از نیروهای محترم ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، حمل و نقل و راهداری، فوریت های پزشکی، جمعیت هلال احمر، شهرداری های محترم زنجان، آب بر و چورزق، مردم عزیز، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان طارم که در قالب فرماندهی واحد و یکپارچه عملیات اطفاء حریق حضور داشتند، تقدیر و تشکر و قدردانی نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار زنجان بحران استان زنجان رئیس ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، گفت: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هر چه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذی‌ربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده در دور دوم تغییری داده نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همچون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌‍تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت‌ماه 1403 اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته‌اند در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه 13 اردیبهشت تا  8 صبح روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ادامه دارد.

گفتنی است، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین تنها منتخب به دور دوم کشیده شده است. محمد اسماعیلی و نبی‌اله محمدی برای حوزه زنجان و طارم و همین طور سعید رفیعی و احمد بیگدلی برای حوزه خدابنده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه