Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس از تشکیل بیش از ۴ هزار پرونده تخلف برای اصناف فارس به ارزش ۷۱ میلیارد ریال خبر داد. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

محمدمهدی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درشیراز، با بیان اینکه در 6 ماه گذشته 102 هزار و 27 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان فارس انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 4 هزار و 20 پرونده تخلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده 71 میلیارد و 527 میلیون ریال بوده است، افزود: گرانفروشی با 1383 پرونده و عدم درج قیمت با 1383 پرونده بیشترین موراد تخلف را داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد شکایات مردمی که به صورت حضوری و تلفنی اعلام شده 4885 مورد بوده که به تمام آنها در اسرع وقت رسیدگی و از این میان 1249 متخلف شناسایی شده است.

عرب در مورد تعداد بازرسی‌های انجام شده در شهر شیراز نیز گفت: در 6 ماه گذشته 8 هزار و 317 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شیراز انجام شده که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 1661 پرونده تخلف شده است.

تفاهم سازمان امور مالیاتی و اصناف برای نصب صندوق مکانیزه فروشدرج قیمت بر روی کالاها توسط اصناف در اردبیل اجباری استنایب رئیس اتاق اصناف: افزایش قیمت شکر مصداق گران‌‌فروشی است

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده 61 میلیارد و 512 میلیون ریال بوده است، افزود: گرانفروشی با 753 پرونده، عدم درج قیمت با 403 پرونده بیشترین موارد تخلف را در بین واحدهای صنفی شیراز داشته‌اند.

وی در مورد تعداد شکایات مردمی از اصناف شیراز نیز خاطرنشان کرد: تعداد شکایات مردمی که به صورت حضوری و تلفنی اعلام شده 1641 مورد بوده که به تمام آنها در اسرع وقت رسیدگی و از این میان 102 متخلف شناسایی شده است.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا حسن‌پور صبح امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان با تاکید بر اینکه توانمندسازی واحدهای تولیدی کوچک در امر صادرات از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج اصناف کشور است، بیان کرد: آرامشی که در بازار و مجموعه‌های مختلف است نشان‌دهنده اعتماد مردم به نیروهای مسلح کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: پنج طرح بزرگ کشاورزی در کشور برای خودکفایی در تأمین نهاده‌های دامی کلید خورده که تمامی استان‌ها می‌توانند به این رویداد مهم ورود کنند.

وی اظهار کرد: در کنار تنظیم بازار از تولیدکنندگان باید حمایت شود به عنوان مثال در بحث مرغ با وجود افزایش تولید اما قیمت‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا به تولید کننده آسیبی وارد نشود.

سردار حسن‌پور تاکید کرد: مردم باید کارهایی را که برای آرامش و تثبیت قیمت‌ها در بازار انجام می‌شود در سفره‌ها و زندگی خود احساس کنند.

وی با اشاره به تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران به منظور تسهیل در امر صادرات خبر داد: فعالیت این اتحادیه ابتدا به منظور تسهیل امر صادرات در کشورهای عراق، سوریه و آفریقا آغاز شده بود.

کد خبر 6086471

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان