Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@17:45:35 GMT

رانندگان تاکسی همدان از اسکاد استقبال نکردند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۸۳۱۲

رانندگان تاکسی همدان از اسکاد استقبال نکردند

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: مدتی تاکسی اینترنتی اسکاد را برای مجموعه تاکسی رانی ایجاد کردیم اما متاسفانه با عدم استقبال رانندگان تاکسی مواجه شدیم اما استقبال مردم از تاکسی های اینترنتی بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد کریمی، مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه وجود تاکسی های اینترنتی ببزرگترین دغدغه امروزه رانندگان تاکسی است گفت: از وقتی که تاکسی های اینترنتی مشغول به کار شدند توانستند مردم را جذب کنند و تاثیر زیادی بر روند کار تاکسی ها گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره بر اینکه تاکسی های اینترنتی بخاطر سرعت در ارسال خودرو و کار با اپلیکیشن مورد استقبال مردم است افزود: طبیعی است که مردم تمایل بیشتری به استفاده از این تاکسی های اینترنتی داشته باشند.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان، تعداد تاکسی های همدان را سه هزار و ۳۰۰ تاکسی اعلام کرد و ادامه داد: مدتی تاکسی اینترنتی اسکاد را برای مجموعه تاکسی رانی ایجاد کردیم اما متاسفانه با عدم استقبال رانندگان تاکسی مواجه شدیم چرا که در آن شرایط راننده باید با نظم وشرایط خاصی کار می کرد.

کریمی، با تاکید براینکه اگر رانندگان تاکسی در سامانه های تاکسی های اینترنتی دیگر عضو باشند تخلف محسوب می شود خاطر نشان کرد: تا کنون برخورد جدی با این رانندگان تاکسی نداشتیم چراکه هدف ما بالا رفتن درآمد این افراد است و با توجه به اینکه کسب درآمد کمی دشوار است ما نیز سختگیری زیادی نمی کنیم.

وی، در پاسخ به اینکه آیا رانندگان تاکسی در رابطه با کارتی شدن تاکسی ها مطالبه دارند یا خیر گفت: این موضوع تقاضای رانندگان تاکسی است اما کمی هم حساس است چرا که این پروژه در شهرهایی مثل اصفهان و تهران با شکست روبه رو شد و ما دوست نداریم این تجربه تلخ را تکرار کنیم.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان، با بیان اینکه خدماتی برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده تا آسایش بیشتری داشته باشند افزود: در حال حاضر لاستیک و روغن موتور را به صورت یارانه ای به رانندگان می دهیم و کارت های معیشتی را نیز برای رانندگان در نظر داریم که از فروشگاه های کوروش به صورت اقساطی و بدون سود استفاده کنند.

کریمی، در پایان با اشاره بر اینکه بیمه رانندگان تاکسی ها به صورت اقساطی و بدون سود تعلق می گیرد تصریح کرد: این بیمه ها ۱۲ تا ۱۴ ماهه هستند و شامل انواع بیمه از جمله بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد

تاکسیداری یکی از شغل‌های پر زحمت و سخت محسوب می‌شود به طوری که رانندگان از صبح تا شب در سطح خیابان‌ها هستند و همه روزشان در شلوغی، آلودگی و استرس می‌گذرد و در طول روز باید با مسافران، رانندگان تاکسی و همچنین در پمپ بنزین‌ها سرکله بزنند.

در این بین یکی از مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی هزینه بالای استهلاک خودروهایشان است. این خودرو‌ها به دلیل تردد بالایی که دارند زود به زود دچار مشکلات فنی می‌شوند. با توجه به تورم قیمت لوازم یدکی خودرو‌ها نیز افزایش داشته است به طوری که بیشتر درآمد رانندگان تاکسی صرف خرید لوازم یدکی و تعمیر خودروهایشان می‌شود. یکی از دغدغه های رانندگان تاکسی وجود تعمیرگاه‌های تخصصی ویژه تاکسی است تا بتوانند کمی از بار این مشکلات را کم کنند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی در شهر تهران خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام عرض ادب، ما رانندگان تاکسی مشکل کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ها را در شهر تهران داریم،  همانطور که مستحضر هستید خودرو‌های تاکسی به دلیل تردد بالایشان در سطح شهر دچار استهلاک می‌شوند و اغلب مشکلات فنی دارند و نیاز داریم به تعمیرگاه‌های تخصصی مراجعه کنیم ممنون می‌شوم این مشکل پیگیری شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد