Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:34:48 GMT

چگونه آگهی استخدام بنویسیم؟

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۸۳۱۹

چگونه آگهی استخدام بنویسیم؟

نوشتن آگهی مناسب یکی از مهم‌ترین کارهای کارفرما قبل از استخدام است، زیرا هدف هر کارفرمایی از نوشتن آگهی استخدام، یافتن مناسب‌ترین افراد و استخدام وی است، یعنی کسی که به شغل آگهی‌شده علاقه داشته باشد و بتواند آن را بهتر از هر شخص دیگری انجام دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، در آگهی استخدامی ابتدا باید عنوان شغل به درستی انتخاب شود تا کارجویان موقع جستجو میان آگهی های مختلف از روی عنوان شغلی بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات شغل بخش بعدی است که به شرح وظایف و جزئیات می‌پردازد که معمولا مرور کلیِ موقعیت شغلی، به شکل پاراگراف نوشته می‌شود و به کارجوها ایده‌ای کلی در مورد آنچه باید به صورت روزانه انجام دهند، ارائه می‌دهد.

ارائه صلاحیت ها و مهارت های مورد نظر یکی از مهم‌ترین بخش‌های آگهی استخدامی است. پس از آن که کارجو در مورد فرصت شغلی شما آگاه شد، باید بداند که آیا شایستگی و صلاحیت پر کردن فرم درخواست برای آن شغل را دارد یا خیر. مهارت‌های مورد نیاز برای شغل شامل مهارت‌ها، دستاوردهای آموزشی و تجربیاتی است که برای انجام شغل مورد نظر، کاملا ضروری است.

کافرما می تواند تمامی موارد بالا را در آگهی استخدام کارجوپلاس وارد کند، همینطور کارجویان را جستجو و آن ها را دنبال کند.

برای دانلود اپلیکیشن کارجوپلاس اینجا کلیک کنید

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارجوپلاس آگهی استخدام اپليكيشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • استخدام مدل زن؛ ماهی ۱۵۰ میلیون تومان!
  • آزمون‌های استخدام ۱۲ آتش‌نشان جدید در یزد برگزار شد
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • خداقوت کارگر
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی