Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران،این بسته های نوشت افزار که جمعا ۱۰۰ میلیون تومان ارزش داشت در مراسمی با حضور مدیرعامل این شرکت، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی، در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در این مراسم با اشاره به همزمانی اجرای طرح حذف قبوض کاعذی برق و آغاز سال تحصیلی گفت:  با هدف یاری رسانی به دانش‌آموزان نیازمند مناطق ۲۲ گانه تحت پوشش این شرکت از محل صرفه‌جویی ناشی از حذف قبوض کاغذی در یک اقدام هماهنگ با سیاست های ابلاغی از سوی وزارت نیرو نسبت به تهیه بسته های نوشت‌افزار و توزیع آن در مناطق ۲۲ گانه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در هفته اول مهرماه اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حاجی رضا تیموری اجرای این طرح را گامی مهم در زمینه صرفه‌جویی و جلب حمایت اقشار مختلف مردم از سیاست‌های نوین وزارت نیرو ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد که با استقبال و همیاری مردم طرح حذف قبوض کاغذی تثبیت شده و همگان از عواید مادی و معنوی آن بهره مند شوند.

تهرام/۸۱۳۸//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قبوض کاغذی شركت توزيع نيروی برق تهران نوشت افزار پاکدشت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،فرنگی کاران شیرازی برای کسب جواز حضور در المپیک به مجارستان می‌روند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوشان ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد و مقرر شد در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی و در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس به رقابت‌های رنکینگ مجارستان انتخابی المپیک پاریس اعزام شوندو دروزن ۸۲ کیلوگرم هم مقرر شد در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای محمد علی گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رنکینگ مجارستان اعزام شود.
****
با کمک خیران و اعتبارات اداره استثنایی آموزش و پرورش فارس سالن ورزشی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدرسه استثنایی مرکز شهرستان بختگان با یک میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
***
مراسم پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت با حضور کارکنان ادارات و دانش آموزان در شهرستان‌های مهر و ارسنجان برگزار شد.
****
در مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان که در شیراز برگزار شد آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم ومحمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم از شهرستان آباده با کسب مدال طلا به مسابقات کشوری که اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.
******

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم